Je moet ook niet alles geloven wat vs allemaal zegt, iedereen gaat op Vakantie in Turkije en komen weer veilig terug na huis, wij vliegen over,maandje naar Gaziantep (grens bij,syrie) ben Niet bang voor de dood, als iets gebeurd Dan gebeurd het
Wij hebben uiteindelijk ook voor turkije gekozen 😅 en gaan ook 16 mei! Maar wij gaan naar bodrum. Geniet van de voorpret
Ik snap wel dat je man niet meer naar Turkije wil. Om dezelfde reden hebben wij er voor de meivakantie ook maar op het laatste moment vanaf gezien. Wel jammer, want Turkije is één van de weinige plekken dichtbij waar het al vroeg in het seizoen écht warm is , maar ik werd toch een beetje zenuwachtig. Maar goed, als je iets anders wilt en van luxe houdt, kan ik Sardinie aanraden. Wij zijn hier nu twee keer geweest en beiden keren hebben we heel erg genoten. We houden ervan om niet de hele tijd op één plek te zitten en huren meestal een auto en bezoeken dan twee of drie hotels. Een paar aanraders qua hotels: cala di volpe, vila del re en fort village resort! Het is echt een heel mooi eilandje, met veel leuke restaurantjes, strandjes en heel kindvriendelijk.
Als iets moet gebeuren, gebeurt het toch. Dat ben ik met je eens. En toch zegt mijn gevoel dat je het ook niet op hoeft te gaan zoeken. Doden en gewonden door explosie zuidoosten Turkije | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (explosie Gaziantep)