Alleen de op gelezen. Mijn mening. Hij was heel duidelijk dat hij nog geen kinderen wil en heeft aangegeven dat als er een pil vergeten word een condoom moet worden gebruikt. Haar verantwoordelijkheid die pil nemen en bij vergeten goed te communiceren zodat hij zijn verantwoordelijkheid met de condoom kan nemen. Als zij het wil houden en hij niet is het haar goed recht zelf te beslissen wat er met haar lichaam gebeurd maar ik vind het zijn goed recht dan afstand te doen van plichten en rechten. Die keuze maakt de moeder zelf door het kindje te houden tegen de wens van de vader in. of het kind de dupe word betwijfel ik, ik denk namelijk dat je beter op kan groeien bij alleen een moeder waar je heel gewenst bent dan bij een moeder en vader die je eigenlijk helemaal niet wil en geen vader wil zijn. was de situatie dat ze de pil niet was vergeten (maat dat is niet het geval) had ik de mening dat hij wel zijn plichten na had moeten komen (omdat je samen weet dat een pil niet 100% betrouwbaar is). Ik krijg bij dit verhaal wel heel erg het gevoel dat het geen ongelukje was of een ongelukje die de moeder heel erg goed uit komt.