Ik vind dit weer niet leuk. Mij echt te warm. Komt niks uit m’n handen, jongste heeft het niet naar haar zin waardoor het me nog meer energie kost. Van mij mag het zonnetje blijven en de temperatuur wat dalen!
Ha, man is daar ook geboren. Heeft alleen maar babyfoto's met een luier of max. een rompertje aan. Na een jaartje terug naar NL gegaan, toen moest hij wennen aan kleding dragen. Heerlijk eiland en heerlijk weer! We hebben het geluk gehad dat we al een aantal keer weer die kant op zijn gegaan. Qua weer zou ik er wel willen wonen.
Ik vind het echt vreselijk. Op mijn slaapkamer is het 40 graden, ik zweet voortdurend, moet me de hele dag insmeren en kan dus gewoon niet slapen. Heb tot vanacht 3 uur naar het plafond liggen staren. En Ohja, al dat lawaai buiten. Hier iemand in de straat die al zo ongeveer de hele middag/avond lawaai maakt met een pomp of maaier ofzo? Irritatielevel zit op 90%
Ja, dat is ook vervelend. Man en ik slapen op zolder en daar is het echt bloedje heet. Man slaapt niet, ik daarentegen ga liggen onder mijn winterdekbed ( ik lieg niet) en val binnen 5 min in slaap. man wordt altijd megachagerijnig van mij, dat snap je
Ik kijk uit naar vrijdag, dat het een paar graden koeler is. En ik heb serieus echt zin in de herfst en winter.
Genieten! Heerlijk buiten leven en volop zwemmen in de tuin, aan de dijk of het zwembad in de buurt. Kids genieten ook echt en slapen heerlijk doordat ze zo actief zijn.
Dat continue buiten is zo fijn. Wij zitten nu ook nog in de tuin, zo genieten en zoveel buiten geluiden om je heen! Ik snap ook echt niet dat mensen genieten van de herfst. Nat, guur en constant binnen brrrr
Ik vond t prima weer. Gewoon spijkerbroek en tshirt, maar er moet ook wel heel wat gebeuren om mij in een jurkje te krijgen. Idealiter wel een paar graden minder, dit is wel vrij enthousiast qua temperatuur. Dan liever wat lager (23-26) en verdeeld over meerdere dagen aaneengesloten ipv dat gepingpong. Maakt het inpakken van kleding voor de camping ook wat eenvoudiger. Vorig jaar kon ik 4 seizoenen inpakken, hoofdzakelijk herfst kunnen inzetten (regen regen regen).
Haha. Dat was de beslissing van mijn ouders. Ik was 1,5. Dus ook geen bewuste herinnering eraan. Ben nooit terug geweest. Maar speelt altijd wel een beetje in mijn hoofd om te doen.
Dat wordt dan wel een kerst zonder eten met dit weer 363 dagen lang (en dus geen regen) groeit er niet veel.
Geen probleem, heb ik ervoor over. En in de kassen valt genoeg te kweken. Eten zal er altijd wel ergens zijn hoor.
Ik vond het wel goed te doen vandaag. Heb heen en terug naar werk een uur gefietst (e-bike) en dat was natuurlijk wel warm, maar niet absurd. Kantoor was ook niet zo heet. Veel beter dan de hete zolder bij thuis werken.
Ik vond het vandaag beter te doen dan gister terwijl er hier wel dezelfde temperatuur was.. moet zeggen nu op dit moment is het echt heerlijk buiten, lekker wat afgekoeld en een windje hebben net dan ook nog even een wandeling wezen maken
Ja alleen jammer van de muggen/vliegen, maar vandaag was ook idd fijner dan gisteren. Iets meer wind denk ik? (Niet gemeten, ik gok).