Zon wat is dat??? Ik zie hier alleen maar een grijze lucht en best wel wat wind. Voorlopig lijkt het droog.
Voor de was fantastisch: zon en wind = snel droog. Voor mezelf had de windkracht wel minder gemogen zijn en de temperatuur een paar graden warmer.
Ik vond het heerlijk en was blij met de zon i.c.m. De wind. Alle was heerlijk buiten gedroogd en het was ook snel droog!
Echt bedroevend gewoon.. het is grijs, regent en 17 graden in de zomer Ik wilde vandaag nog wat wassen (morgen gaan we met vakantie), maar binnen in huis droogt het niet zo snel. Pffft.
Ik ben zo klaar met dit grauwe weer. Ik wil zon. Gelukkig moeten we nog 2 weken naar school en gaan wij dus pas over 6 weken op vakantie, dus ik heb nog hoop voor eind augustus.
Hier ook weer een grauwe dag. Vanmorgen regende het weer. De jongste zou vandaag met school een buiten picknick en buiten gym hebben maar dat zal nu in school moeten plaatsvinden. Nu is het even droog. Gisteren was een beste dag maar wel fris maar ieder geval wel zon. Zo blij dat we over 5 weken met onze luie bips in de Algarve liggen Nog nooit zo uitgekeken naar een vakantie.
Dat we vanavond de verjaardag van mijn man binnen moeten vieren door de kou.. dat is echt nog nooit voorgekomen. Gelukkig zitten we volgende week in 30+