Klinkt een stuk beter, hier is het benauwd. Zelfs na de regen was het niks beter. De zon kwam door en was het gelijk benauwd blehh. Dan maar 22 gr en droog.
Vanochtend super warm. We stonden op een markt en binnen een paar minuten ging het van warm naar regen naar Storm. Kramen ingestort en we zijn tot op het onderbroekje nat geregend. Nu in de auto naar huis
Nogal plakkerig en benauwd. Maar de airco hoeft niet aan vandaag en dat is wel fijn. Verder is het een grijze dag maar droog
We stonden met een kraam met kleding. Alles zeik en zeiknat, kon het uitknijpen. Net alles thuis gewassen, hangt nu te drogen en dan mag ik 130 stuks kleding strijken voor de volgende markt. Had me de zondagmiddag iets anders voorgesteld haha
Hier was het overdag heel benauwd, alsof je moest zwemmen door de lucht, zo vochtig En toen begon het ontzettend hard te regenen. Straten blank, putdeksels die wegspoelden, auto’s vast in tunnels, winkels vol met een laagje water, overal mensen bezig het water naar buiten te werken… echt niet normaal zoveel. Hoorde net van mijn moeder (die late dienst had) dat ze vanaf haar werk een eind om moest rijden en dat op de snelweg nog mensen met hun auto vastzitten in het water. Niet te doen…
Daar zat nog geen 2 km tussen. Gelukkig was het alleen 1 dikke bui. Gisteren en vandaag weer heerlijk. Korte broek, maar niet te heet.
Wow waar in Denemarken is die eerste foto? Wij gaan volgende week richting Bretagne, ook zo'n prachtige helderblauwe zee daar (tenminste, 10 jaar geleden wel ), zo'n zin in!