Ben ook blij met het weer. Droog en 20-22 graden, top! We zaten in Disneyland met 34 graden, doe mij maar iets koeler Ergens tussen de 20 en 25 graden en droog is mijn ideale zomer.
Vandaag was het weer echt top. Lekker buiten kunnen eten en heel de dag buiten bezig geweest zonder dat het te koud of te warm was. Heerlijk!
Wat een heerlijke dagen zo. Vandaag lekker vrij dus net verplicht in het water geweest dit is heerlijk.
Ik vond het vanmiddag veels te warm. Even een korte wandeling gemaakt, maar was blij toen ik weer binnen zat. Morgen wordt het snikheet, dan ga ik alleen in de vroege ochtend naar buiten.
Vanochtend al best vochtig. Nog niet heel erg warm, maar het zou wel eens broeierige dag kunnen worden.
Gisteren heerlijk ondanks ik aan het werk was. Vandaag begint prima, zit lekker buiten nu. Zal straks wel warmer worden.
Phoe wat is het warm. Gisteren stond er hier een lekker windje en was het in de schaduw goed toeven, maar nu niet hoor. Ook daar is het nu warm en broeierig.
Als ik vanachter mijn bureau naar buiten kijk, ziet het er heerlijk uit. Binnen is het koel, bijna koud (temperatuur is niet in te regelen, aan de andere kant van het gebouw is het te warm). In de pauze maar even opwarmen buiten.
Weer om de kelder niet uit te komen...daar is het gelukkig nog koel, verandert de temperatuur pas na een paar weken flinke warmte. Op bovenste 2 verdiepingen de airco aan en verder rustig aan doen maar
Tot 1200 was het leuk, daarna het klussen maar opgegeven. (Probeer een daybed te maken voor de smurfjes) Maar even ander hout gaan halen bij de gamma en een profiel voor een muggenhor voor G dr kamer. Intussen ook zo'n douchegordijn klemstang gehaald. Had al wel horrengordijn/gaas (ikea gordijnen voor 3,- ) maar heb die stang nu in de schuifpui geklemd aan de buitenkant. Plissee muggenwering kan ook tenslotte (met vrij grote garantie dat die gesloopt wordt door hetzij katten, hetzij koters) maar ik ben liever voor 11,- functioneel klaar Als ze een jaar of 8 zijn kijk ik wel weer voor een nettere oplossing.