Vanmorgen optijd gaan wandelen. Zoon ligt grote deels in het zwembad maar hij wil graag dat ik jn de huurt ben want alleen buiten is niks aan. Nu heeft hij pechw ant ben zo juist naar binnen gegaan. Zit nu recht voor de ventilator en dan is het net te doen. Binnen 25.5 buiten 29 gr
Haha bij ons staat ook de airco aan, op 19 graden dus heb een vest aangetrokken Zal straks wel lichtelijk een klap in m'n gezicht krijgen als ik het gebouw uit loop.
Buiten 29 graden, binnen 21.5 ivm airco voor de dieren. Vandaag naar t strand geweest van 11 tot 1330, stond lekker briesje, in de tuin bloedverziekend heet. We hebben een tuin op het noordoosten godzijdank. Nog genoeg zon in de tuin maar ook schaduw. Tuin op t zuiden van onze achterburen is het niet te harden. Dit is nu om 1650.
Beetje warm wel maar ik hou hier van, of tenminste zoals het vanmiddag was, blauwe lucht en warm. Nu komen er wat meer wolkjes en dan wordt het te plakkerig.
Hele dag naar het strand geweest en daar was het echt heerlijk! Stond een aardig windje, dat maakte het top!
Als het een beetje meezit hebben de mensen op de eilanden nog een toetje in de vorm van het noorderlicht. Op aurora zie ik m nog niet echt in de buurt, maar zag een melding voorbij komen dat er kans was op...
Ik dacht dat het deze week eens een hele week zomer ging zijn. Maar nee, het regent alweer. Het heeft toch weer 2 dagen geduurd
Het is triest e. Of het is snikheet dat je met moeite buiten kan of het regent. Bij ons deze nacht enorm onweer en regen. Nu bewolkt, warm en doef
Regen?? Ik zit weer buiten in de zon. Echt al een heerlijke week qua weer. Goed heet, maar binnen de airco op 22 graden. Tot laat buiten zitten. Genieten!
Hier nog steeds een warme dag, kinderen zijn aan het zwemmen in een meertje. In de zon is het te warm met 26 graden, maar in de schaduw is het lekker!
Raar weertje vandaag. Vandaag een paar keer een paar spetters regen gehad, maar verder prima weer om buiten te vertoeven. We waren bij mijn moeder, die woont aan het strand. De kinderen hebben lekker op het strand gespeeld en gezwommen. Die hadden geen last van de beetjes regen.
Oh ik verlang naar regen! Het is zo mega warm en klam..echt vies. Niks genieten zo. Maar weer het zwembad in.