Hier was het ook echt heerlijk. 24/25 gr met een windje. Totaal niet warm, maar echt gewoon perfect .
Sinds 2 vannacht is het hier serieus aan het onweren (Regio Brussel) zijn een paar knallen geweest waarvan de huizen gingen trillen. Meerdere meldingen van blikseminslagen in de buurt. Momenteel is het hier nog steeds pikdonker alsof de nacht nog bezig is. Volgens buienradar zou het tegen 10u gekalmeerd zijn.
Sjongejonge, al de hele week lekker weer. Dochter en ik gaan vandaag naar de Efteling, incl daar slapen, net dat regengebied eroverheen. Wat een kakzooi.
Momenteel valt het mee. De straat is wel een modderzwembad geworden. Maar bij ons niets binnen (enige plek dat we nog niet gezien hebben is het tuinhuisje) Bij mijn mama staat haar garage blank. Het ergste lijkt nu door maar de buien zouden heel de dag aan en af blijven. Foto is hoe het momenteel erbij ligt in de straat
Het is hier nog droog. Vanmiddag gaat het wel regenen. Fijn als ik net de was buiten heb hangen in de hoop dat het een beetje snel wil.drohen. morgen gaan we op vakantie en dan wil.ik de was weg hebben gewerkt. En dan komt vanavond oudste zoon nog terug van vakantie met waarschijnlijk een koffer vol vuile was
ik woon ook regio Brussel. Om 4h50 en enórme knal - leek echt een ontploffing! 30 seconden later lag mijn oudste al naast mij in bed uit angst .
Regen regen regen. We zouden gaan rodelen zodra zusje klaar is met werken (is een paar dagen aan boord met haar 2 jongens maar moet wel wat werken nog). Rodelen maar geschrapt en gewoon gaan varen. Nu maar kijken of we voor morgen wat leuks kunnen vinden
Ik word hier blij van. Afgelopen dagen waren lekker, maar uiteindelijk wel erg warm en vooral broeierig. Het regent hier niet extreem hard maar wel constant. Maar het koelt heerlijk af. Het was echt enorm klam/broeierig en nu is het heerlijk. Inademen van een frisse (regen)lucht. Onder een afdakje buiten is dat genieten.
Nou nog drukker dan verwacht, maar niet heel druk. Dat weer een voordeel. Net even gezwommen in het Badhuys van Bosrijk, waar we overnachten. Zo even eten en het is weer droog, dus daarna nog het park in. Gelukkig morgen droge dag verwacht!
Het is echt vies benauwd Geef mij maar dat warme, heldere weer en een lage luchtvochtigheid. Maar goed, mag niet klagen, eindelijk zomer.