Het blijft maar flitsen hier, al ruim een uur lang. Geen gerommel, geen regen, alleen flitsen, honderden per minuut. Heel apart.
Het is heel heftig hoor, vraag me af of de putten het trekken hier, in de tuin ligt al een flinke laag. Ben benieuwd. Koelt wel lekker af. Helaas kunnen we bijna niks open zetten, want regent zo naar binnen.
Ik moest rennen om zowel speelgoed als tuinstoelen als laatste luik vast te maken. Paar minuten hele harde wind
Hier had het echt flink geregent en ook ruim een uur lang bliksem jammer dat je geen video kan uploaden maar het was echt heel apart om te zien . Het heeft ook echt flink geregend en na meer als een anderhalf uur was het ineens muisstil buiten zo bizar
Heb even screenshots gemaakt van de video rechts is moment wanneer het bliksemt op de video is het mooier te zien❤️
Ik hoopte dat het gisteren ging regenen en onweren. Het was echt bloedheet en zo vies benauwd. Maar geen druppel gezien en ook geen onweer. Vannacht op de bank gaan slapen want boven was niet te doen. Ik wacht met smart op de herfst.
De 2 dagen dat ik vrij ben en dan dit weer. Ik had gehoopt op flink onweer en regen gisteren maar helaas niks. Buiten zitten is echt geen doen en even lekker binnen aan de slag ook niet. Maar ik mag niet klagen want heb net heerlijk vakantie gehad Hopelijk in het weekend dan weer wat beter
Ondanks het feit dat het toch wel koeler is dan gisteren, is het benauwend. Binnen krijg ik de warmte er niet uit(beneden 25.5) En vanochtend kon ik wel een uurtje wat doen toen het koeler was en keek ik uit naar een dag van dat, maar nu is het alweer warm en benauwd. Dus an sich prima, maar niet als je uitkeek naar een koele dag
Volgens mij niks weggewaaid. Nr1 hielp ook mee en die had de matroos nog geroepen voor de luikencontrole
Ik hoopte zo dat het iets zou afkoelen maar vannacht weer zo'n vreselijke plaknacht. Ik slaap intussen al een paar nachten bar slecht en ben er nu wel een beetje klaar mee. En vandaag wederom zo plakkerig en benauwd. Kan niet wachten tot de herfst!
Hier ook niet te doen 2 ventilatoren draaien de hele nacht ivm astma . Idem bij mijn dochter die chronisch ziek is en op zolder bij de meiden ook. Het is hier overdag 28 graden in de woonkamer bij mij het is echt niet te doen. Airco's is nu een hele grote optie alleen kijken hoe we die moeten plaatsen in de woonkamer omdat daar de uitbouw van de keuken en de slaapkamer zitten .
Het is buiten nu heerlijk. Lekker koel. Binnen is het nog benauwd warm. Van mij mag het voorlopig zo blijven. De zon nag er van mij wel bij hoor, maar deze temp is echt fantastisch. Boven op zolder is het met dat warme weer zo 30 graden. Niet te doen zo heet. Nog even geduld, dan krijgen we airco. Maar dat zal waarschijnlijk pas in okt ofzo zijn. Volgend jaar gaan we daar dus pas profijt van hebben.
Hier, op ons vakantie adres is het in de schaduw 39 graden: bloed en bloedheet dus. Water loopt van je lijf af. Moet nog boodschappen doen en daarna ga ik het zwembad in!
Eindelijk regen! Al een paar dagen zo benauwd en klam. Mijn tuin is blij! En ik zit wel even binnen. Het wordt zo weer droog volgens mij.
Gisteren was de bui wel lekker. T begon wel erg benauwd te worden in de middag. Vanmorgen was ik de regen wel weer helemaal zat. Gelukkig werd het vrij snel droog. Maar toen ik aan het poetsen ging, en met hardlopen vanmiddag zweete ik me helemaal kapot. Terwijl de temperatuur heel goed te hebben is nu.