Oh net .. Heb tot mijn grote genot (en schaamte) 2 gevulde koeken gegeten morgen is alles weer op en hebben we een balansdagje. De overige gevulde koeken en kerstrestjes mogen met man mee naar zijn werk
Ik moet toegeven dat ik niet gelijk aan eten dacht bij het lezen van de titel hahaha Maar euhm qua eten... Ik vond die bak slagroomijs met laagje amaretto wel heel lekker vanavond.
languit op de bank film kijken en alleen naar de supermarkt kunnen omdat een vriend met hun kids op visite was en hij op alle kids paste. Zag er zo tegenop om met de kids te gaan. En nu was het in 1x een stuk makkelijker.
Vandaag kon ik, na al twee weken ziek, zwak en misselijk te hebben rondgelopen, eindelijk heel de dag in bed doorbrengen omdat mijn man vakantie heeft en zich heel de dag bezig gehouden heeft met de meiden. Ben weer helemaal bijgetankt
Onze oudste die met een dekentje aankomt bij de bank en zegt dat ze samen met mij op de bank onder de deken wil liggen. Vervolgens komt ze helemaal tegen me aangekropen.. Meisje is echt een papas meisje, dit is uitzonderlijk wanneer hij ook thuis is. Mijn hart liep over
Tonny Chocolonely caramel zeezout of de praline van de bonte koe. Dat zijn toch wel mijn genot momentjes. En dan doctor who op
Na een slechte nacht te hebben gehad, vet ziek te zijn beneden komen en merken dat de kachel wat hoger dan normaal staat, er een vers geperst sapje in de koelkast staat en de hond al uitgebreid uitgelaten is!
Pak chocolade met praliné gisteren naar binnen gewerkt. Behoorlijk gefrustreerd gisteren en als ik dan toch ging zondigen, dan kon ik maar beter zorgen dat ik het goed deed en er geen spijt van ging hebben. Bovendien kosten 2 repen zo ongeveer evenveel als een heel pak. *gaat vandaag verder met haar dieet waar ze al 10 kilo mee afviel*
Ik heb al de hele week zin in oliebollen met poedersuiker!!!! Alleen met mijn zw.diabetes is dat niet zo handig! Nu vanmorgen heb ik ze toch gekocht en vanmiddag als mijn waarde laag genoeg is, ga ik er toch echt eentje OPVRETEN!! Hahahaha ooohhhh ik zit me er al de hele dag op te verheugen! (Ik heb geen ernstige zw.diabetes enzo hoor, dus ik breng niemand, mezelf of kind, in gevaar o.i.d! Voor het geval iemand me voor gek gaat verklaren. Ik kan het op het juiste moment, zonder heeeel veel suiker erbij, wel gewoon eten )
Vijf voor twaalf kwam ik thuis in een schoon huis (schoonmaakster was net weg) en had ik een slapend kind in mijn armen die ik zo zijn bedje in kon schuiven en even een half uur genieten van een schoon huis en een beetje bloggen/forummen met wat te drinken. Heerlijk Dat was voor mij genieten
Omdat op dat moment mijn man niet thuis was hahaha. Nee ik hebt de rode zee op visite en een giga rugpijn door het hoesten, dus ik moet er even niet aan denken. Gelukkig mijn man idem dito wij houden niet zo van de rode zee passeren hahaha.