Hoe ziet jullie babykamer eruit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stienke, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi! Zag net op een ander topic zo'n mooie babykamer, hoe ziet die van jullie eruit? Wij gaan pas in oktober voor icsi, maar wil me graag orienteren...
     
  2. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Zie mijn album op pagina 1 en 2 ;) .
    Succes met zwanger worden!
     
  3. Niet meer actief

    azuurblauwe muren, laminaat op de vloer en witte meubelen met allemaal blauwe accesoires!
     
  4. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik wil graag wit met houtkleurige meubeltjes. De aankleding wordt verder wit met lime, maar hoe exact weet ik nog niet. Heb nog wel even om dat uit te zoeken ;)
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb wit met houtkleurige meubels en verder zijn 3 muren lime groen en een zilver. de vloer daar hebben we een zilver zeil op liggen. de aankleding zoals klimboe en aankleedkussen etc, is ook allemaal in het lime. de meubels zijn vandaag bezorgt en zodra deze in elkaar staan zal ik fotos maken
     
  6. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    witte muren met lavendelkleurige decoraties op de muur en de cv rose de meubeltjes zijn ook wit ik hou zelf van strak dus dit is precies mooi genoeg
     
  7. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wij hebben ons kamertje besteld (zie album)
    De muren zijn wit en ook witte laminaat. De radiator en deurposten en plinten zijn lichtroze.

    Het hemeltje word ook roze net als het matje waar je de baby op verschoont. Voor de rest een roze mat op de grond en er komt een kroonluchter in de kamer.

    Witte rolgordijnen en siergordijnen lange sier vitrage.

    Ik wil een rustige prinsessenkamer met een roze accentje.

    :D

    Moet het alleen nog inrichten. Onze meubels komen pas Eind juli begin augustus.

    XXX
     
  8. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    kheb ze zinskort ge white wast
     
  9. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb de kommode en kast van mezelf van vroeger opgeknapt!
    En de weig is van mijn man geweeest.
    Wel opnieuw bekleed!

    Zie mijn album!
     
  10. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    De muren van de babykamer zijn limegroen en aqua. Heb twee gordijnen, ook in de kleur lime en aqua. De muebeltjes zijn de oude meubeltjes van Amber, maar hebben we met een frisse lichtblauwe verflaag opgeleukt. Zal binnenkort even foto's in mijn album plaatsen !
     
  11. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    1 oranje muur en de rest heeeeeel licht geel.. met oranje/bruin achtige vloerbedekking... oranje ''gordijnen'' en hout kleurig met witte meubeltjes
     
  12. De muren worden roze behang met een grijs werkje erin (zie album) de andere muren grijs . Met hele licht grijze gordijnen . Op de vloer komt een licht eiken kleur laminaat met witte hoge plinten . De meubeltjes staan ook in mijn album en zodra dat het klaar is (over een week of 2) dan zal ik foto's plaatsen .
     
  13. joyce

    joyce Bekend lid

    muren licht geel ( warm geel ),
    meubels van grenen,
    klein rieten stoeltje,
    een beetje winnie the pooh thema
     
  14. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de muren zijn bij ons creme kleurig met een behang rand van nijntje, kamertje kan je zien op www.knaapie.beebiesite.nl en dan bij de foto album , voor als je wilt kijken
     
  15. Niet meer actief

    Ik heb mijn kamer in het album staan, staan ook op onze site (zie www knop)
     
  16. Jana

    Jana Actief lid

    28 dec 2006
    347
    0
    0
    Voorlopig nog vol rommel... :( we gaan er na de zomervakantie mee aan de slag. Ik denk iets met lime.
     
  17. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii kijk maar in mijn album de andere muren zijn wit
     
  18. Nannaf

    Nannaf Fanatiek lid

    6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    wat leuk om al die kamertjes te zien!
    Wij gaan ook druk bezig in de zomervakantie.
    Ik heb 2 testers gehaald van VTwonen kleuren.
    En dan Fris en Lente en ik denk dat die het wel worden.
    Misschien hier en daar nog wat doen met een sjabloon of met stickers ofzo.
    In combi met commode van de Ikea en een cremekleurige wieg van mijn schoonouders. (heeft mijn man in gelegen en zijn hele fam.)

    ben heel benieuwd hoe het zal worden! :D
     
  19. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Ik moet er nog aan beginnen.
    Maar het word een kamer met een muurschildering. Mijn vader is schilder, hij gaat er wat van disney op schilderen weet alleen nog niet wat :(
    Wij gaan ook nog verhuizen dus kan er ook nog niet aan beginnen.
     
  20. Irena

    Irena Actief lid

    15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Bij ons crème muren, aan één kant zijn daar bruine banen op geschilderd om de grote bruin/crème wandkast aan de tegenoverliggende muur niet te dominant te maken. De meubeltjes zijn wit, het ledikantje is van wit metaal. Verder crème gordijnen. We wilden de basis sekse-neutraal hebben, vandaar. De (contrastrerende) kleur van de accesoires moet voor het jongetje/meisje effect zorgen. Zo kan je makkelijk wisselen als de echo het tòch fout heeft, of als je peuter straks meer van groen houdt... Zonder opnieuw te hoeven schilderen!

    Toen we hoorden dat het een meisje zou worden hebben we als contrastkleur voor rozenrood gekozen, we hebben ook hier en daar roosjes verwerkt (bijvoorbeeld in het motief voor de stoel, de knopjes van de commode). Bij een jongetje was die contrastkleur een best wel donkerblauw geworden...

    Het wiegje is trouwens witgeschilderd met zilver, maar dat is omdat het wiegje in onze slaapkamer komt, daar past dat beter.

    Het was erg leuk om over kleurschema's na te denken, over het effect van de kleuren op elkaar met name. En daarna overal op jacht naar leuke spulletjes in de contrastkleur! Anyway, zie album... ;)
     

Deel Deze Pagina