Jouw partner zijn....

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant

niet waar??:$ dat is gewoon hartstikke gevaarlijk?? daarnaast loopt zon infuus eigenlijk altijd over een pomp, dus kon hij niet even de kraan verder opendraaien.
    bizar hoor

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Waaat😱.
    Dat had mijn dood geweest! Deze 'lieve' daad is hartstikke gevaarlijk. Hopelijk zit hij dat nu ook in:)

3. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal

Dit is inmiddels drie jaar geleden en de wee opwekker liep niet door zo een spuit maar met een zo een druppelaar met een rond tandwieltje eraan.

Hij bedoelde het echt niet verkeerd en zal zoiets ook nooit meer doen hij dacht echt van "even gas erop dan is het sneller voorbij"
    Ik vergeet dit nooit meer, deze keer gelukkig hoogst waarschijnlijk een geplande ks!

4. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Die had ik ook dacht alleen dat deze wel 'beveiligd' zou zijn of iets.

Neem idd aan dat hij het niet verkeerd had bedoeld dat zou wat zijn😁.
    Gelukkig is hij zich er nu wel van bewust. En is het goed afgelopen.

5. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Wat een leuk topic! :D

Hier niet erg heftig.
    Ik wou absoluut geen ruggenprik, de eerste 9 uur gingen goed, totdat mijn vliezen waren gebroken ik kon ze niet meer goed op vangen. Vk is gekomen en heb geschreeuwd stop de ruggenprik er maar in. In het ziekenhuis nog heel bang maar wou nog wel even zeker weten of ik dan echt deze pijn niet meer voelde. De vk van het ziekenhuis vertelde dat die pijn niet meer terug kwam. Na 6 uur werdt de ruggenprik uitgezet en na kwartiertje half uur ben ik zo boos geworden en gezegt deze pijn zou toch niet meer terug komen, mijn man rustig maar schat en begon mee te puffen waarbij een walm vrij kwam, heb hem verzocht maar niet meer te ademen :$ omdat hij zo stonk en toen kwamen de persweeën, mijn man tegen de vk deze voelt ze volgens mij niet, deze deden ook niet pijn na mijn beleving maar voelde ze wel. Mijn man keek afentoe naar onder en dan zei hij tegen mij, je kunt het ik zie al een hoofd :D

6. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Mijn man dacht dat de bevalling van ons 2e net zo lang zou duren als bij ons 1e. Hij moest zonodig een sigaretje gaan raken (en lekker treuzelen natuurlijk), en binnen enkele minuten ben ik bevallen. Toen hij terug kwam, ging hij discussiëren met de verpleegkundige die gelijktijdig aan kwam zetten met beschuit met muisjes. Meneer probeerde haar te overtuigen dat zij niet bij ons op de kamer moest zijn........zonder dat hij wist dat ik daar met een baby in mijn armen lag ;)

7. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0

Oh herkenbaar, dat had die van mij ook kunnen doen :p voor al dan de psp!

8. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier trouwens ook niks qua opmerkingen van vriend,
    (2 keer bevallen) Hij begreep denk ik wel dat hij z'n mond moest houden haha.

9. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    mijn man ging het puffen voordoen terwijl hij geen idee had wat hij deed haha. Geen cursus gedaan ofzo. Hij moest heel gauw ophouden. Moest sowieso z'n mond houden :)

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb het alleen maar een keer stiekem tegen mijn partner gezegd; maar op het moment suprême na de bevalling van mijn zoon was ik echt in een shock doordat er nog een placenta achteraan kwam. Ik was serieus helemaal vergeten dat die erbij hoorde en voor welgeteld 1 tiende seconde dacht ik dat er nog een kindje kwam :):):)

Serieus; ik freakte, whahahaha. Te grappig gewoon. Niemand heeft er ook maar iets van gemerkt verder; maar ik was gewoon instant alles vergeten wat ik geleerd had. Ik... Die een 8 voor pathologie haalde, 2 autopsies heeft gedaan en lopende band tienen voor biologie had. Ik ben niet dom ofzo, maar op dat moment???? Ik dacht echt: shit, ik moet nog een keer :$:$:$

11. Amare

Amare Niet meer actief

Totaal of topic en zal wel door andere aangevallen worden(ondanks dat ik het niet verkeerd bedoel) maar ik heb een vraagje:
    Dit topic gaat toch gedeeltelijk,over bevallen, waarom is het dan niet in het subforum 'bevalling' geplaatst?

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Dit vroeg ik mij ook af!

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Werd er niet ingegaan op je melding? ;)

En ag, een beetje een luchtig/lollig topic mag ook wel eens in de lounge. Of het nou over bevallen gaat of niet.
    Het is niet informatief, maar gewoon om gezellig even te lachen met zijn allen.

Al vind ik dit wel zonde eigenlijk. Klaag dan inderdaad lekker bij het beheer. In plaats van dat je gaat 'klagen' in een topic waar de sfeer gewoon super gezellig is.

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik dacht dat het niet alleen om bevalling ging, maar ook over opmerkingen vooraf (dus tijdens zwangerschap). Daardoor is het wat lastig te plaatsen...
    Maar ik snap jouw opmerking wel hoor! :)

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Dat ook inderdaad. Het gaat dan wel gedeeltelijk over bevallen, maar net zo goed over de zwangerschap en zie ook genoeg reacties over de kraamtijd voorbij komen.

Op die manier kan je er nooit een goed subforum voor vinden.

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat een leuk topic dit zeg! Hier weinig te klagen gehad. Geen domme opmerkingen gelukkig. Alleen 2 ergenissen 1 toen ik boven bed hing in het zkh en ze het bed hoog hadden gezet en ik kon hangen om te wiegen. Ging ie me ondersteunen de schat. Maar wat doet meneer, al naar rechts gaan terwijl ik nog na links ben etc. Dacht echt Jezus je kunt toch wel met mijn ritme mee gaan? Dus hem laten stoppen. Paar uur later we hadden de hele nacht niet geslapen zit ie op een stoel naast me met zijn hand op mijn voorhoofd. Was de enige aanraking die ik fijn vond. Zakt zijn hand telkens heel langzaam na beneden voor mijn ogen omdat ie bijna in slaap valt. Na 3 x heb ik wel even gezegd van jonge! IK vraag je 1 ding en dan kun je nog niet eens je hand stil houden??

17. Amare

Amare Niet meer actief

Oh maar het was niet bedoeld om te klagen, maar zoals ik al zei was het gewoon een vraag.
    Dus wat mij betreft lijft het een gezellig topic hoor ;)

Deel Deze Pagina