Mijn geweldige ADHD-echtgenoot had het lumineuze plan om de dvd-box van Game of Thrones mee te nemen in de trein om 'm op de laptop verder te kijken. En heeft toen de dvd-box in de trein laten liggen. Die box ligt nu op het station in Alkmaar, tot zondag. Daarna gaat ie naar het depot en dan duurt het 4 weken en kost het 15 euro om m'm terug te krijgen. Was niet zo erg geweest als die dvd's van onszelf waren geweest, maar hij had 'm dus geleend van de bieb... En over 4 weken hebben we dan dus ook nog een mega boete van de bieb dan erbij Dus, is er hier iemand die die box voor ons op wil halen en naar ons op wil sturen? Mijn man moet dan even een kopie van zijn legitimatie en een vindnummer ofzo aan je doorgeven en dan moet degene die 'm ophaalt ook een legitimatie meenemen. Uiteraard krijgt degene die die moeite wil doen een kleine attentie van ons!
Als je niemand vind wil ik het wel doen. Maar als een ander zich aanbiedt: graag. Hier nl erg drukke dagen voor de boeg.
Ik kan het ook evt doen. Woon ook in Alkmaar en moet zaterdag sowieso met de trein. Laat maar weten via pb als het nog nodig is.