is dit weer iets nieuws? of een sprong?

Discussion in 'Voeding' started by WesDaan, Apr 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    hoi Dames!

Ik meld mij weer een keertje maar dan met de volgende problemen:

Sinds kort is onze kleine man erg bezig met zijn eigen willetje te uiten! niks mis mee, maar zo vermoeiend.
    Een voorbeeld:
    Smorgens als we beneden komen zette ik hem altijd in de box zo kon ik zijn fles maken enzo.
    Daarna weer gezellig eruit en dan zijn fles leeg drinken.
    Maar ja nu wilt meneer niet mee rin de box. Athans niet zitten, of liggen nee staan!

Dus wat gaat hij doen, heel hard schreeuwen en zich schrap zetten zodat ik hem niet op zijn kont kan zetten.
    Hij gooit zijn hoofd naar achteren tegen de spijlen en ja dat doet zeer dus dan huilen van de pijn.
    Als ik hem dan getroost heb dan krijg ik toch een BIG smile ow ow.
    Deugniet.

Vervolgens beginnen we aan de fles en dan begint het, wegduwen, zitten, van mijn schoot afdraaien e.d.
    Hij wilt hem zelf niet vasthouden.
    Hij wil niet op de bank liggen om hem leeg te drinken hij wil niet zitten.
    Nee niks.
    Uiteindelijk na veel worstelen is die op want ja hij wil wel maar na 3 slokjes draait hij zijn hoofd weg en gaat zitten schaterlachen.

Oke dat was probleem één.
    Volgende:

Normaal ging hij altijd lief in de kinderstoel maar nee hoor, wat een gevecht om hem daar in te krijgen, vervolgens krijg ik hem er eindelijk in en dat gooit hij alles van tafel wat hij te pakken krijgt, krijsen gillen alles.
    Vervolgens hem fruit geven, lepel weg slaan, hoofdwegdraaien en maar blijven lachen!!!!!
    Hij wilt het niet zelf doen want hij gooit dan alles op de grond, vervolgens zet ik het weg want ik ben er dan helemaal klaar mee, gaat hij toch huilen!!!! Want tja hij heeft trek.
    Ik zeg wel dat als hij niet ophoud dat ik het dan weg zet. om dat hij dan toch geen trek zal hebben.
    Dus ik vertel het hem wel.
    Doet doe ik eigenlijk met alles.

Maar dit is met alles zo en dan bedoel ik zijn fruit, boterham en avondeten!

Hij wilt ook alleen maar bij mij zijn, ik kan niet naar de WC gaan of hij gaat huilen, hij komt continu achter mij aan in zijn loopkar en gaat aan mijn benen hangen huilend.( overigens wil hij daar nu ook niet meer in maar dat is neit erg)

Hij heeft pas ondervonden dat hij kan gaan staan in de box. Dus dat vind hij prachtig maar ja omkukelen hoort daar bij maar ja dat doet zeer.

Op schoot wil hij alleen maar erop, eraf, naar de salon tafel, weer op schoot, naast me op de bank, nee toch maar weer er af.
    ( kruipen doet hij nog niet maar wil dan lopen aan je handen)
    Ik wordt er moe van!
    Wat moet ik hier nu mee?
    Is het een sprong? of een fase?
    Wie herkent dit allemaal?
    en hoe moet ik er mee omgaa? want dat vind ik nog het moeilijkst!

( SORRY VOOR HET LANGE VERHAAL)

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    OW sorry verkeerd geplaatst!
    Deze mag verschoven!

Share This Page