Jouw slechtste Marktplaats aankoop.

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    een schommelstoel..

hij zag er als nieuw uit, muziekjes waren prima en schommelde ook goed...
    toen mijn zoontje een paar weken oud was het ding beneden gezet en hem er eens in gedaan, maar met baby schommelt hij niet!! weg 40 euro :(

2. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Ik heb zo een paar nare ervaringen met eBay... Ook kapote en versleten kleren gekregen die echt nog niet als vod konden gebruikt worden... Ook kapote versleten schoenen in de onderkant zat zelfs een gat in!!! Ook een babydrager gekocht op foto alles in orde eenmaal toegekomen was de kleur er bijna helemaal afgebleekt door de zon... En dan nog eens zo een luiertas gekocht van babybjorn op foto allemaal ok eenmaal pakket toegekomen in een beschimmelde doos tas was ook beschimmeld stonk en hing vol met hondenbaar Bah direct in de wasmachine gestoken want verkoper reageerde niet ! trouwens allemaal niet waarvan de koop negatief was... Dus vanaf nu mijn les geleerd en niet meer gekocht toch heb ik ook wel enkele goede kopen gedaan Zoals merkkleding allemaal goede kwaliteit en nog net nieuw en ook een 3-in-1 buggy die is ook nog steeds in gebruik en ook een speelgoedpakket voor baby worden hier met veel plezier gebruikt... Dus niet altijd negatief maar ik ben er wel voorlopig klaar mee

3. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Een nieuw borduurpakket. Bij ontvangst via de post bleek de helft van het pakket al gemaakt te zijn....Hoezo nieuw?!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lol

2 vuilniszakken zgan kleertjes, ik kon 1 vuilniszak zo weggooien en een halve vuilniszak naar t leger des heils doen! Tss

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Een "nieuwe" jas gekocht. Die toch echt wel gedragen bleek te zijn. Hij was echt smerig. Ik heb 'm gelijk doorverkocht maar wel zo netjes geweest 'm wel eerst even te wassen. Ik koop nooit (2de hands) kleren via MP en nu doe ik het eens een keer koop ik de kat in de zak. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het ook te mooi om waar te zijn ;)

6. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Nou ja, dat is dom!

7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Volgens mij is vaak het probleem dat iets wat de een nog netjes vindt, de ander helemaal niet netjes vindt.
    Ik ben heel pietlut en als iets niet als nieuw is zal ik het ook nooit als nieuw verkopen.

(beetje off topic miss, maar als voorbeeld): Zo kreeg ik laatst een doos met babyspullen van een vriendin van mij, zij vond het helemaal geweldig en er was zelfs iets waar ik heel zuinig op moest zijn van haar, terwijl ik het vieze oude troep vond en na 3 keer wassen nog niet ga gebruiken.
    Maar zij had het dus best nog durven verkopen.

Deel Deze Pagina