He meiden, Heb al gezocht via google, maar kan nergens een dergelijke topic vinden. Naast de standaard symptomen van de eisprong zoals temperatuursdaling/-stijging, hoge baarmoedermond en eiwit-achtige afscheiding zijn er vaak nog wel meer symptomen die de vruchtbare periode aangeven (en die per persoon verschillen). Zoals meer zin in seks, hoofdpijn, verminderde eetlust etc. Wat zijn jouw symptomen van de eisprong?
De eisprong voel ik vreselijke pijn aan of linker of rechter eierstok altijd al gehad k heb giga hoofdpijn en net zo chaggie als voor me menstruatie
Last van pijnlijke (&vaak stijve, auw!) tepels! Begint bij de LH piek en eindigd 1,5 wk na eisprong. Plus pukkels. Mis dan de pil wel even. Heerlijk nergens last van hebben. Maar ja je doet het uiteindelijk voor een kleintje
Niet alleen volgens mijn ovulatietest heb ik nu mijn eisprong. Maar ook volgens mijn lichaam geloof ik. Buikkrampen ter hoogte van de baarmoeder, hoofdpijn,totaal geen honger en vanochtend tijdens het wakker worden brandend maagzuur (waarbij een beetje overgeefsel omhoog kwam). Jakkie!
Krampen, die beginnen een paar dagen van tevoren. Dan een paar uur voor eisprong trekkerig en opgeblazen gevoel, wat vrij pijnlijk is en waarbij ik soms zelfs de knoop van mn broek open moet doen. Ook heb ik idd het vruchtbare slijm en zit mn baarmoedermond hoog.
Ik heb strakkere borsten en ze doen vaak ook wat meer pijn. Daarnaast inderdaad ook meer zin in seks. Laatste 2 maanden wel steeds na de eisprong een beetje beurs gevoel links of rechts. Dus denk dat het er ook wel mee te maken heeft
Aangezien ik mijn eisprong nog lang niet had verwacht lette ik er niet bewust op wat ik allemaal voel. Ging maandag avond sporten en onderin mn buik zeurde het aardig als ik moest rennen. Links en rechts. Ook baalde ik dat ik een aantal puistjes op mijn kin had, maar dacht zal wel komen door het stoppen met de pil.... Dinsdag ochtend een ovutest gedaan en die was een stukje donkerder aan het worden! Daar kwamen dus de symptomen van! Of mijn eisprong nu ook al geweest is weet ik niet, maar zit er wel bij in de buurt
Ik krijg kramperig gevoel rechts of links (meestal rechts) en heb heel veel zin! Haha verder draderige AFS wit/transparant en de dag na eisprong is de kramp weg maar krijg ik obstipatie.
Ik heb rond tijdens de eisprong oa erg last van opgeblazen gevoel, soort van kramp in mijn onderbuik! Pfff echt vervelend! En ook hier de genoemde symptomen...
Oh wat een fijn topic! Ik heb al een week last van (menstruatie) buikpijn en Zere tepels. Gisterochtend test gedaan maar die was hartstikke negatief. Inmiddels zijn mijn zere tepels over terwijl dit de vorige x aanhield tot mijn menstruatie... Zou ik mijn eisprong gehad kunnen hebben? O ja en weinig eetlust (maar kan ook aan t weer liggen) en gisteren een paar uurtjes last van keelpijn...??????