jouw tienerjaren

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik had slechte vrienden en die waren 24/7 stoned. ik hoef niks te weten van die troep maar greep wel naar de fles. Ik zat stom dronken op mn examen... je raad het al, gezakt :( Belachelijk veel spijt van hoe dom ik kon zijn! moment dat ik hoorde dat ik gezakt was schudde dat mij wakker en heb mn leven helemaal omgegooid. heb iedereen en alles achter me gelaten en ben de goeie kant op gegaan. ging opleiding doen, ben op mezelf gaan wonen en ben nu getrouwd met een prachtige zoon en dochter on the way. wil niet weten in welke goot ik was beland als ik bij die vrienden groep was gebleven

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Weet nog de aller eerste keer dat ik samen met een vriendin een jontje rookte. Geen idee meer hoe oud we waren. Ik heb een heel goede band met mijn zus en heb tegen haar verteld dat ik dat eens wou proberen. Dat vond ze prima, op de voorwaarde dat zij het spul haalde (ze is 12 jr ouder) en ik het bij haar thuis deed. Nou zo gezegt zo gedaan. Was alleen even vergeten dat ik geen sigaret aan het roken was, maar een joint en heb zo'n beetje dat hele ding alleen opgerookt. Voelde me wel anders maar opzich nog wel goed, tot dat ik dus op ging staan om te plassen... Wist niet meer wat voor of achter was :).

Of een keer met uitgaan met een vriendin. Dachten beiden dat we nog in staat waren om te fietsen... Nou niet dus, knalden tegen elkaar op en beiden dus de hele fiets kapot. Vonden het wel grappig. ;). Heb toen om 4.30 mn mama gebeld of ze me wou komen halen want ik wou niet terug lopen :).

Woensdags moest ik altijd pas om 12.00 beginnen op school. Voor die tijd dus een jointje gerookt en toen de les in; ook geen succes ;).

Zo kan ik nog wel even doorgaan, moet altijd weer lachen als ik er aan terug denk :D. Gekke dingen gedaan maar geen spijt gehad!

3. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    haha wat een leuk topic dit! Heb op zich niet veel 'kattekwaad' uitgehaald, maar ben wel vaak van de planeet geweest (alcohol). Dus niet meer fatsoenlijk kunnen lopen, laat staan fietsen. onzin uitkramen, de volgende dag uiteraard niks meer weten, haha!
    Zo heb ik dus een paar keer gehad dat ik blijkbaar met iemand heb gezoend, en een keer met iemand heb staan praten aan de bar waar ik niks meer van wist. Een week later kwam ik die persoon tegen *die met wie ik heb staan praten*, sprak me heel vrolijk aan bij m'n naam, vroeg hoe het ging, etc, etc. en ik zo:"euh, sorry, maar wie ben jij!?" haha, schaamde me rot toen hij zei dat we vorige week een heel gesprek hadden gehad:p

Hier ook wel een aantal keer een jointje gehad, maar verder niks geks. Werd er nogal sloom van en dacht dat ik van m'n barkruk af zou vallen, alles leek schuin. Dus ik hield me heel goed vast aan de tafel, haha! 1x echt stoned geweest, toen voelde m'n lichaam super zwaar aan, kon haast niet fatsoenlijk zitten, laat staan lopen:p Gelukkig was het bijna tijd om naar huis te gaan en haalde m'n moeder mij op.

Die jointjes waren altijd wel stiekem, nouja, stiekem, we deden het tijdens het uitgaan, m'n ouders wisten er verder niks van.

En ik heb veel in de bosjes gelegen, hahaha(A)

Maar geen spijt van de dingen, ik heb er van geleerd en het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben:)

4. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Wij deden altijd met de bovenkant ( dus aan de kant met dat tuutje erop ) van een batterij op elkaars tong duwen, kreeg je een schok hahahahah

Of als we echt in een doelloze bui waren en we hadden van het oud en nieuw nog rotjes over dan zochten we een grote homp stront, legde deze voor iemand zijn deur ( bijvoorbeelde bij de vervelende buurman ) belde aan, staken het rotje aan en dan kaboem, alles onder de stront :D Erg kinderachtig I know maar wel grappig.

Of aanbellen bij iemand en vragen of ze even je ouders konden bellen en dan het nummer van de Dierentuin geven en zeggen dat je pa Dhr de Leeuw heet..

En tja de blowtjes roken deden wij ook, maar ja das lekker standaard ;)

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Hahahahaha geniaal!

Mijn tienerjaren ga ik hier niet neerschrijven, ik vraag me af of alles wat ik uitgevreten heb al verjaard is :$.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Jee wat was ik dan braaf hiermee vergeleken. Maarja, ik had wel andere dingen aan m'n hoofd aangezien ik op mn 14e het huis al uit was en hard m'n best moest doen om mezelf staande te houden. En als ik aan de jointjes en alcohol was gegaan, weet ik zeker dat dat me niet was gelukt ;)

7. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    Hier speelden we flauwvallen (op je hurken zitten en heel diep in-en uitademen). Dan rechtstaan en keihard op je hand blazen. Geheid dat je tegen de vlakte ging en niet naar school hoefde (zat op internaat en kon je daar blijven).
    Drugs waren er ook, maar daar deed ik niet aan mee.

8. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Mijn vriendin en ik zouden op stap gaan, waren 16 jaar. zij had een scooter en ik kon achterop. onze haren hadden we net mooi gemaakt, dus wilden geen helm op. dus ik achterop met de helmen in mijn handen en zo sjeesden we weg. Onderweg langs de kant stond dus de politie! Mijn vriendin geeft gas, want we waren er bijna en ik met mijn hand het nummerbordplaatje afdekken zodat de politie dit niet kon lezen, want ze kwamen uiteraard achter ons aan haha. Bij de discotheek konden ze ons, we hebben heel snel de scooter neergezet, en we mochten via de achteringang naar binnen toe van de de eigenaar en zo zijn we ontsnapt aan de politie haha. dit verhaal komt nog vaak op tafel als we elkaar weer zien (we wonen nu ver uitelkaar) en wij zijn nu moeder allebij en heel braaf ;) en dan horen we keer op keer dit hadden we echt niet achter jullie gezocht dus haha ;)

9. Darlagirl

whahahahah, die ga ik proberen vanavond :D

10. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    "whahahahah, die ga ik proberen vanavond "
    Niet doen joh, mijn vriend is zo met zijn hoofd tegen de lavabo geknald en moest genaaid worden.
    HMM, wel dagje geen school dus.

11. Darlagirl

Ja das waar, sorry, ik waan me de laatste paar dagen weer een beetje in mijn tiener jaren hahahah :)

12. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Oeh ik heb geen idee wanneer ik mijn eerste jointje rookte.
    Ik was 12 en het was bij een tunnel ofzo. Denk ik haha.

Heb zoveel geblowed dat ik zoveel grappige dingen heb.
    Ik heb al mijn tienerjaren op drugs geleefd. Jointjes maar ook andere troep. Alcohol.. dat kwam pas later.

Ik weet nog wel iets wat mij altijd bij is gebleven.
    Samen met een vriend een jointje roken op ons gebruikelijke plekje. En ik geef altijd heel veel shotjes, mijn shotjes zijn subliem! Gegarandeerd knetterstoned worden.

We moesten op de scooter naar huis en een vriend van mij reed. Nog helemaal wappie van mijn hippie-shots. Dus hij start zijn scooter en reed weg.

Ik stond nog met helm in de handen, reed hij weg hahaha.
    Hij helemaal tegen mij aanlullen en doen..maar ik zat heel niet op die scooter haha. Wilt hij mij thuis afzetten, ziet hij dat ik helemaal niet op de scooter zat. Kreeg hij eerst daar een slappe lach.

Kwam die weer terugrijden haha.. ik helemaal beteuterd kijken.. komt hij aanrijden met een big smile op zijn gezicht. Toen maar even naar de snackbar waar zijn lachkick zeker nog een uur geduurd heeft haha. Wat een gozer.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sexlijnen bellen was ook een hit bij ons.

Tot mn moeder gebeld werd door de kpn dat ze een rekening van 1000 gulden had:)

Ik snap nog steeds niet dat ik toen 2 mnd huisarrest heb gehad:D:D

In de zomer na school naar huis fietsen... En omdat het zo warm was maar met kleding en al in de plomp springen.

Illegaal scooter rijden ( was 14 en had natuurlijk geen certificaat )

Stiekem roken vanuit je slaapkamer raam terwijl je moeder in de schuur bezig is en maar volhouden dat je niet rookt:D:D

Band van mn fiets lek prikken zodat ik niet 20 km naar huis hoefde te fietsen vanuit school en mn moeder me kwam ophalen:D

En het ik slaap bij die... En die slaapt bij mij en ondertussen gingen we uit en sliepen we in mijn berging:)

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier was het vanaf mijn 15de lang leven de lul onee lol

daarvoor ging het vooral over verhuizen en zorgen voor mijn zieke moeder

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    jointjes roken, van mn balkon afspringen als ik huisarrest had (van 1 hoog maar hoor, wel met hakken dus mn enkel flink bezeerd hahaha)
    en verder was ik heel braaf denk ik.. of nouja braaf.. meer dat ik niks spectaculairs deed haha

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Jaaaa dat deed ik ook samen met mijn buurmeisje hahahaha alleen dan via de telefooncel (met een kaart waar 10ct op stond.. was een of ander trucje die ik niet meer weet..)

17. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Staan hele leuke dingen tussen allemaal!

Willekeurig mensen uit het telefoonboek bellen en vragen of Peter thuis is?! Dierentuin bellen en vragen of ze ook roze olifanten hebben?!
    Dat soort dingen,vonden we vroeger hilarisch :D

Ik en mijn nichtje hebben ooit eens salmiak gesnoven :$

Verder moet ik even nadenken hoor..

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    oooh spijbelen dat ik dat ben vergeten!
    het is een wonder dat ik mn diploma heb laten we het daarop houden.. anders ben ik zo herkend haha

en idd mensen uit het telefoonboek bellen, vooral de mensen die pannenkoek ofzo heette!

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    ooooh en er schiet me nog meer te binnen!

Stiekem op internet gaan! toen betaalde je nog per minuut ofzo en mochten we een half uur maar gingen stiekem ook op het net als moeders werken was..

Of mobiel bellen via de huistelefoon.. was zo erg dat mn moeder een code had ingesteld die je moest intikken voordat je een 06nr kon bellen.. toen heb ik in de bel-geschiedenis vd telefoon gekeken dus had ik zo de code bemachtigd.. helaas was ik zo dom om het op mn muur te schrijven.. en dat had mn moeder gezien! daarna ging ze netjes de laatst gebelde nummers wissen haha

20. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Nou denk dat het teveel is om op te noemen :)
    Het meeste is onder invloed van drank en daar werd ik nogal baldadig van haha.
    We gingen na het stappen altijd te koop borden verplaatsen, dan zetten we die borden een paar huizen verder neer. Heb ze een keer nuchter proberen te verplaatsen, maar dat ging niet zo goed, ze zijn echt zwaar (de meeste dan).
    Ook gingen we van die mooi versierde tuintjes in spiegelbeeld bij de buurman neerzetten en van de buurman weer bij die andere.
    Tuinkabouters had ik ook een hele verzameling :)
    Heb menig kliko verplaatst. Midden op de weg of bovenop het dakje van een speeltuin.
    Verkeersborden verplaatsen, boompjes uit de grond trekken. Wildplassen op rare plekken.
    En lol dat we hadden. Snap nou niet zo goed meer waarom.

Blowen deed ik ook, maar dat was dagelijkse kost. In de pauzes snel eentje roken. Maar alleen met de tentamens ben ik bij bijna allemaal nuchter geweest.

Maar nu doe ik dat allemaal niet meer hoor :)

Share This Page