jouw tienerjaren

Discussion in 'De lounge' started by lennylenn, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

nooit gerookt gedronken en geblowd. gelúkkig niet!!

Verder ook braaf ;)

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Make-up en andere dingen jatten uit winkels en opgepakt worden :D Daarna nooit meer gebeurt trouwens was erg geschrokken toen mijn ouders op het politiebureau aankwamen. :p

Drugs gebruiken en dan eigenlijk niet blowen want dat vond ik vies maar met stappen zowat elk weekend aan de pillen. Wat een geweldige tijd was dat!

En stiekem bij mijn vriendje slapen terwijl mijn moeder dacht dat ik bij een vriendinnetje sliep.

Roken en drinken waren ook niet raar.

En gewoon rondhangen op pleintjes enzo!!

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

-Jointje roken uiteraard :p En vervolgens met nog een paar andere dames verdwaalt geraakt bij de Noordpoolcircel... :D Iedereen janken (was -35 graden, men was bang te sterven) en ik lag me toch een potje dubbel!

-Regelmatig net iets teveel gedronken (nooit coma ofzo) Ook tijdens lesuren, gingen we naar zo'n hele foute criminele kroeg

-Mezelf ziek melden op school, met de stem van m'n moeder.. Daar trapten ze op school helaas niet in :cool: Vanaf die dag liet ik het m'n oma doen :p Dat was een beetje een gekke oma :D

-Ik heb de broek van de kerstman naar beneden getrokken, midden op straat :) Daar schaam ik me nu best voor, was heel gemeen en sneu voor die man....

Er is meer, maar daar kom ik zo snel niet op........

4. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Ik ben toen ik 13 was stiekem met mijn toenmalige beste vriendin en haar oudere zus op stap geweest en kwamen pas 's morgens om 6 uur thuis. Ik dat tegen mijn zus vertellen en zij ging naar paps en mams omdat zij altijd aan mijn ouders kop moest zeuren of ze uberhaupt uit mocht en dan om 2 uur thuis moest zijn (ze was toen 16) en ik kon het gewoon stiekem flikken.... *flauw hé, van mijn zus*

En een keer stront zat geweest op een schoolfeest, was toen 15 en iedereen die 16 was kreeg een bandje om waarmee je alcohol kon krijgen. Ik had natuurlijk genoeg vriendinnen die dat bandje wel hadden en we hadden al een hele fles passie (gedver) van te voren op.
    Heb heel de boel daar onder gekotst en een hele toffe docent is op haar fiets naar huis gegaan, kwam met haar auto, beplakt met vuilniszakken terug en bracht mij naar het huis van een vriendin. Heb mijn ouders het pas jaren later verteld.

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Samen met een vriendinnetje hele fles wodka opgezopen, was meteen genezen!

6. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    oohja, wildplassen heb ik ook aan gedaan. Maarja, als ik moet dan moet ik, en dan ga ik niet 'tig' minuten wachten op het eerstvolgende toilet dat ik tegenkom, hihi:p
    Ik heb ook eens kaas gesnoven, wel eens gespijbeld, maar niet zo veel.
    stiekem roken op het toilet van een disco, foto's van mezelf maken op het toilet....deed ik altijd als ik dronken was, zeer charmant. Maar wat heb ik me de 'morning-after' rot gelachen zeg, haha!
    Bij een 'scharrel' blijven 'slapen' terwijl m'n ouders dachten dat ik bij een vriendin was, dat heb ik wel zo vaak gedaan:p

verder kan ik me zo niks meer bedenken:)

7. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Oja, tampons in de coebergh stoppen en die dan op een willekeurige plek achter laten was een van onze favorieten

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahahahaa gaan we weer!!!

toen ik het las dacht ik gelijk hmmmmmm;);) klinkt wel ERG leuk

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hahaha, geweldige dingen!

Wij deden vroeger altijd van die stomme drankspelletjes. Kaartjeblazen en van die telspelletjes waarbij je de tafel van 7 en 11 niet mocht zeggen enzo. En als je af was, moest je een biertje achterover slaan. Ik lustte toen eigenlijk nog helemaal geen bier, maarja, wilde niet kinderachtig lijken. :D

Straallam naar huis gefietst (fietsen kon ik bijna altijd nog heel goed) maar ik bleek op de fiets al gekotst te hebben :S Had ineens natte handen en vroeg me af hoe dat kon, bleehhhh....

Met m'n broertje verkeersborden pikken als we naar huis fietsten na het stappen. Ik stond op de uitkijk en hij schroefde met z'n superzakmes met schroevendraaier de borden los. (slecht wegdek enzo) als er iemand aankwam, deed hij net alsof hij stond te plassen :) M'n hele studentenkamer hing vol met die borden.

Met oud en nieuw vanaf een feest 's ochtends dronken naar huis fietsen. Door de koude wind al weer wat nuchterder geworden. Ik woonde in een beetje een foute buurt en daar stond nog veel politie. Ik herkende de wijkagent en wilde een beetje fris en fruitig overkomen, dus ik riep: Hee Raymond! En fietste al zwaaiend zó de bosjes in. Gênant!

Eenmaal thuis gekomen wilde ik m'n fiets in de gang zetten, want er werden van die grote vuren gestookt in de buurt en daar werd alles wat ze te pakken konden krijgen opgegooid. De fiets van m'n huisgenootje stond er al, dus ik dacht: dan zet ik de mijne wel schuin op de trap (bovenwoning) In een poging mijn fiets over de hare heen te tillen, belandde ik met fiets en al liggend op de trap. Daar werd ik een paar uur later door m'n huisgenootje en haar vriend gevonden. Ze vonden het wat frisjes, want ik de voordeur stond nog open. Was gewoon in slaap gevallen op de trap :D

10. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    @ babygirlM

Kaas gesnoven?!:$

Hahahahahahaaaaa hoe kom je daarop?!:p

11. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    Welkom bij de club:p Heb het gelijk uitgeprobeerd toen ik het las, maar het was niet gelukt. Waarschijnlijk omdat ik niet lang genoeg diep in en uit ademde, ik verloor mijn evenwicht, hahahahaha!:D

12. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

Sep 18, 2011
    781
    0
    0
    hahah ja:p Ik zat met een paar klasgenoten ergens te eten. Ik had eten waar een klein 'schaaltje' geraspte kaas bij zat. Maar dat wou ik niet bij m'n eten hebben.
    Hoe het verder precies ging, weet ik niet meer. Maar volgens mij zei een van hen dat ik 'het niet zou durven om het op te snuiven':p. En of ik dat durfde, haha:cool: Dus deed ik het..zo heel vies was het op zich niet, alleen die 'nasmaak' vond ik wat minder, omdat ik niet al te gek ben op kaas, hihi.

13. adi

adi Niet meer actief

Ik was hotel de botel op de broer van mijn beste vriendin. Ik heb echt jarenlang zware liefdesleed geleden. En echt de gekste dingen gedaan om bij die jongen op te vallen
    - hij 'viel' op blond. Dus heb ik op mijn 16ste blondeerspul gekocht en blonde verf, en mijn haar geverfd. Mijn hoofd was helemaal verbrand, en ik was oranje geworden hahahah :);
    - vervolgens ben ik gaan roken omdat hij ook rookte, zo hadden we iets gezamenlijks (OMG)

Rond mijn 18de kon ik echt enorm veel drank verteren zonder echt dronken te worden. Ik deed toen ook wedstrijden met jongens wie de meeste pullen bier achterover kon slaan.
    Ook heb ik de meest bizare dranken met elkaar gemixd..

Wil er eigenlijk helemaal niet aan terugdenken hehehe

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Die waren toch gratis voor vrouwen?

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik was eigenlijk best braaf... en als ik eens iets deed dat niet mocht dan werd ik om een vage reden altijd betrapt door mijn vader... god, die man heeft echt overal ogen ofzo...

Ging ik met een vriendinnetje kijken hoe het was om te roken. Dus wij verstopt zitten. Kom ik thuis, roept mijn vader: als je nog 1 keer rookt krijg je nooit meer zakgeld!
    Dus dat was dat...

Had ik vreselijk zin in chocola, maar geen geld, dus ik dacht dan neem ik er 1 mee uit de winkel, had mijn vader ook gezien :)

Maar verder wel eens geblowd maar dat deed me niks.

Ben maar een paar keer dronken geweest, aparte was dat ik me dan heel sterk voelde. Zo had ik op vakantie met alle jongens gewed dat ik zou winnen met handjedrukken. Bleek ook nog zo te zijn ook. Maar hoe dat kan???

En idd sexlijnen bellen... wat een lol hahaha. Een keer waren mijn ouders op vakantie en ik logeerde bij mijn oma. Onder het mom van bij een vriendinnetje spelen gingen wij in ons huis zitten, ieder een telefoon (boven en beneden). En de hele middag bellen.

16. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zonder dat mijn ouders ervan af wisten naar Ibiza op vakantie geweest...ze dachten dat ik een weekje in Zandvoort zat...
    Ze zijn er wel achter gekomen en toen was ik echt de SJAAK!
    Ben er achteraf gezien niet trots op, helemaal niet nu ik zelf mama ben.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Het enige gekke wat ik kan bedenken: met een paar klasgenootjes gingen we een pakje sigaretten kopen, iedereen legde geld in. (En de pakjes waren toen geloof ik 'maar' 5 gulden) en we gingen de sigaretten stiekem oproken in een inham van een flat heel dichtbij de school. Dit was mijn eerste sigaretje. Ik wist niet goed tot hoever je moest roken :) en rookte ook nog een stukje van de oranje filter.

Later in de klas voelde ik me kotsmisselijk. Ik zei daarna: "Ik ga nooooooooooit meer roken" en wat deed ik? Een paar jaar later begon ik toch stiekem met roken. Heb wel een aantal jaren (stiekem, buiten het weten van mijn ouders om) gerookt. (Maar het ze wel opgebiecht op een gegeven moment dat ik rookte).

Share This Page