post jouw top 3. Namenlijstjes blijven gewoon ALTIJD leuk. Bij mij wisselt het nog wel eens. Mijn huidige top 3: 1. Nila 2. Ivy 3. Svea 1. Lev 2. James 3. Ossip (hier heb ik een zwak voor maar lijkt te veel op de naam van mn zoontje dus valt af).
Oei vind ik ook lastig. Heeeeeel wispelturig hier Ik denk... 1. Iben 2. Fiona 3. Oona 1. Fijs 2. Ot 3. Roef
Ja vooral jongensnamen vind ik nu super lastig. De naam van mn zoontje stond zo vast als een huis dus nooit verder over nagedacht. Onze nr 1 v een meisje staat ook redelijk vast overigens.
Meisjesnamen: 1. Naam dochter 2. Pom(me) 3. Flo Jongensnamen: 1. Lev (maar geen echte optie want vind ik te jut en jul met naam dochter) 2. Sef 3. Otis
Ik vind Ezra fantastisch maar mn vrouw vindt het een meisjesnaam.. hoop dat ik haar er nog van overtuigen als we ooit zwanger zijn
Esra vind ik een meisjesnaam maar Ezra voor een jongen! Ossip vinden wij beiden echt super maarja never nooit niet naast de lift
Esra vind ik idd ook voor een meisje maar mijn vrouw zegt dan dat je dat verschil niet hoort bij de uitspraak van de naam.. Ossip zou ik ook niet doen nee ik denk nog wel eens aan jou trouwens want als ik naar oma ga sta ik in de lift met de naam van je zoon haha
1.Harper 2.Jade 3.McKenzie Niet zo zeer deze volgorde. 1.Flynn 2.Aiden 3.Lennox Ook niet zo zeer deze volgorde.
Niet echt op volgorde 1 Tessa 2 Emma 3 Sophie 4 Emily 1 naam zoon 2 Jesper, ben ik nog niet helemaal van overtuigd. 3 geen idee, geen idee en geen idee Gelukkig nog geen naam nodig meisjes komt goed jongens echt geen idee
1. Ella 2. Isa 3. Lola Ik vind jongens namen echt ongelofelijk moeilijk.. word nog wat als we ooit een zoon zouden mogen krijgen 1. Hugo 2. Finn 3. Abel Geloof dat ik van namen met 2 lettergrepen hou
Ik vind meisjesnamen een ramp. Ik heb nu 2 favoriet en 2 eventueel. Maar niet 100% overtuigd. Zoveel namen lijstjes en topics gelezen, en nergens echt zoiets van: ja dat is het! Dus ik hoop stiekum dat er een jongetje in mijn buik zit Meisje: Elin Jinthe Ayla Danique Jongen: Lennart Matthijs Vincent (twijfelgevalletje) Julien (supermooie naam, maar manier van uitspreken en schrijven kan een probleem worden)