Jongen: 1: Espen 2: Rune 3: Sverre Meisje: 1: naam dochter 2: naam andere dochter 3: Onmogelijk, ik ben klaar met meisjes.
Oh Marl(e)y super maar een naaste collega van mijn man is laatst bevallen van een dochter die zo heet dus nee. Dat wordt m niet. Ik moet maar accepteren dat ik nooit meer zon klik met een naam zal krijgen als met O. Dat is gewoon magisch. En oersterk. Ik weet niet.
@aicirtap Dus ik hoop stiekum dat er een jongetje in mijn buik zit  Jongen: Lennart Matthijs Vincent (twijfelgevalletje) Julien (supermooie naam, maar manier van uitspreken en schrijven kan een probleem worden)[/QUOTE] Leuke eerste naam!
Oehh ik ben wel erg benieuwd naar de namen van jouw meiden. Jouw jongens-rijtje vind ik namelijk top!
De namen van mijn dochters vallen in een hele andere categorie, best grappig eigenlijk. Gedeeltelijk omdat mijn smaak in de afgelopen 10 jaar is veranderd, anderzijds omdat ik maar weinig Scandinavische meisjesnamen echt leuk vind. Je mag me pb-en als je wil hoor, maar als je meisjesnamen zoekt in dezelfde richting heb je niks aan mij
De namen van mijn kinderen en de klaar liggende namen niet mee gerekend. 1. Lisa 2. Julia 3. Sophie 1. Jack 2. Joseph 3. Olivier 4. Oscar
Dit blijft lastig Echt favoriet.. 1. Janne 2. Nikki 3. Bobbi Maar aangezien we er al een van hebben en de andere niet door de selectie komen... 1. Karlijn 2. Willemijn 3. Jolijn Jongens weet ik echt niet... die van mijn zoon is prima maar niet wauw! Euhm.. ff denken 1. Tijn (kan hier niet..) 2. Ik weet het niet haha
Jou nummer 3 jongensnaam zo heet mijn zoontje. En je nummer 2 is zijn 2e naam. En dan nog Noah er achteraan.
Hmm zo lastig. Meisje: 1. Naam voor buikbaby 2. Yule/Yula/Jule/Jula 3. Sara/Sarah/Sira 4. Leah Jongen: 1. Ramos 2. Loras 3. Lukas
hmmm lastig lastig we zijn er bijna uit geloof ik. maar voor de meiden: - Zoë - Liv - Romy Jongens - Stijn - Fynn/ Finn - geen idee, meisjesnaam zijn we zo goed als uit. maar jongensnaam...... pfff lastig lastig.
1. Sofie 2. Julia 3. Jolie 1. Lars 2. Jack 3. Mats mijn zoon heeft de nr 1 naam en ja.. ons verwachtte meisje dan natuurlijk ook
Meisje (naast de namen van mijn dochters): 1) Elora 2) Liva 3) Lilou Jongens: 1) Ilias 2) Jonas 3) Sia (gelukkig geen jongensnaam nodig gehad want wij raken het hier noooit eens over )
Zonder de namen van m’n kinderen. Meisjes: Geen flauw idee meer, na vier namen wel een beetje door onze namen heen. Jongens: Olivier Julius Florian
Meisje -tess -vajén -ivy Jongen -finn -Dex -? Meer heb ik er niet Gelukkig zijn wij er hier al overuur Guess what Haha