Wat vinden jullie overigens van Léon? Eloi vinden we ook leuk maar kan ik echt niet naast O. zien. Tweede namen staan overigens al wel vast voor een meisje en jongen. Dit ivm vernoemen
@Nina Sanders ik vind Eloi wel kunnen naast O. hoor! Is Zion misschien iets voor jullie? Nila vind ik ook heel leuk. Ken ook een hele leuke Nila dat scheelt altijd .
Ja Nila is favoriet hier (ook bij manlief… wel zo belangrijk haha). Zion vind ik wel leuk maar vind mijn man niet leuk genoeg. Andere namen die we leuk vinden v een jongen maar wat aan ‘mankeert’ (lijstjes maken en dromen mag altijd toch): Domien (vinden we al super lang leuk maar past niet naast O) Lev (net wat té kort maar echt wel mooi) Eloi (vind ik niet mooi naast O en te weinig een klik mee) Miles (tongbreker, maaaaaiiiillls, majuhls, mijls…) James (komt toch behoorlijk vaak voor) Ossip (lijkt te veel op O) Lenny (te veel jut en Jul naast O)
Zie je banner, van harte gefeliciteerd! Hopelijk is alles goed met jullie, geniet er van! (En stiekem een beetje benieuwd naar de namen )
Meisje: 1. Liva/Livia (man vindt Olivia, maar zelf vind ik de O ervoor niet zo mooi) 2. Jinthe 3. ? Jongen: 1. Naam zoontje 2. Lucas 3. Joppe Alle Namen niet perse in die volgorde. Ik heb het grootste aandeel gehad in de naam van ons zoontje en kan mij op zich goed vinden in zijn favoriete meisjesnaam Olivia dus die zal het denk ik dan worden voor een meisje. Alhoewel ik wel ga proberen om het in de richting van Livia/Liva te sturen en dan het liefst Liva ivm 2 lettergrepen en ons zoontje heeft ook 2 lettergrepen. Voor een jongen wordt het een grotere uitdaging mocht een eventuele tweede een jongen zijn. Ml heeft daarin een totaal andere smaak