Naast de naam van mijn dochter Philou, Oona en Odette (als mijn man niks te zeggen had werd het Jimi) En voor een jongen Benjamin, Floris of Oliver (als mijn man niks te zeggen had werd het Flip)
Als het aan mij lag.. Jongen: - Fedde - Joep - Tije Meisje: - Naam van onze dochter - Jip - Charly/Charlie
I love lijstjes! Even mijn eigen lijstje ipv de lange compromis lijst samen met mijn man: Meisjes: 1: Pien 2: nona/nova/nora 3: lilly Jongens: 1: teun 2: pim/jip 3: juul
Oeh leuk! Namen van mijn kinderen zijn natuurlijk de mooiste maar ivm met herkenbaarheid plaats ik deze niet Meisjes: 1. Milou 2. Ciska 3. Lieke (niet perse deze volgorde) 1e 2 namen vind man niet mooi Jongens: 1. Aaron 2. Lennard 3. Tot zover mijn inspiratie jongensnamen
Buiten de namen van mijn kinderen om Meisjes - Vivienne - Fabienne - Luna Jongens - Jonas/Jonah - Seth - Misha
Leuk lijstjes ik ben alvast op zoek naar namen (voor jongens vooral) daar komen we niet uit. Meisjes: Faye Nikki Vajen Jongens: Bo Finn Mace Manlief heeft als jongens namen; Emil Esra Milo (Ik vind ze vreselijk Haha)
M: 1. Lotus <3 maar daar hebben we er al een van 2. Feline, Philine, Phileine enz 3. Liselore J: (1. Ook Lotus) 1. Floris 2. Loïc 3. Geen idee
Meisje 1. Roos of Rose 2. Lauren 3. Eva Jongetje 1. Phil 2. Vik 3. Liam Niet perse in deze volgorde trouwens! Ik vind het zo jammer dat Liam tegenwoordig zo vaak gegeven wordt.
1. Lydia (met stip op 1, prachtig) 2. Voluit Johanna en als roepnaam Hanne of Janne 3. Mascha Jongensnamen niet in een specifieke volgorde: Fabian Mart Matthijs