Hoi, Ik moet het toch echt even vragen....is het bij jullie voorgekomen dat de boel vlak voor de bevalling zich aandoet heel rustig wordt? En dan doel ik op je buik en baarmoeder. Ik heb de afgelopen 2 weken iedere dag best veel harde buiken en voorweeen enzo gehad, en die beeb wiebelde ook zoveel heen en weer. En sinds gisteren....opeens zoveel kalmte. Weinig tot geen oefenweeen en ook de baby laat minder van zich horen. Het voelt zo vreemd opeens. Tuurlijk ben ik blij dat ik minder pijn heb door minder voorweeen, maar ik kan de gedachte "waar zijn ze nou??" toch niet onderdrukken. Herkent iemand dit ? Kan het zijn dat dit stilte voor de weeenstorm is ?
Geen idee ik heb dit zelf nooit gemerkt dus kan ej niet veel verder helpen hahahaha.. Wil je toch alvast veel succes wensen voor de bevalling! Ik had bv opeens dat ik van alels moest gaan kopen....de kasten moesten volstaan met eten hahaha...nog onder de weeën gedaan wist alleen niet dat ik ze had! Ik moest opeens veel poepen (sorry haha) en verloor mijn slijmprop...dst waren mijn aanwijzingen
Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik herken wat je zegt. Het lijkt wat rustiger te zijn sinds vandaag en moet al 3 dagen inderdaad veel poepen. Afgelopen nacht ook geweldig goed doorgeslapen, niet eens uit bed geweest voor de gebruikelijke plaspauzes! Ik hoop dus met je mee dat het allemaal voortekenen van een naderende bevalling zijn!! In ieder geval veel succes als het zover is!
Ik zit niet vaker op het toilet, ja af en toe maar om te plassen..... Verder heb ik alweer iets meer voorweeen dan 2 dagen geleden, maar er gebeurt nog steeds weinig tot niets. Ik heb het gevoel dat ik nu pijntjes lijd voor niets.
Hier had ik idd wel minder harde buiken als normaal. Had dat de weken ervoor bijna de hele dag door en de laatste dagen bijna niet. Verder wel nog heel actief geweest, dus was zelf niet rustig maar de buik en de baby wel Moest idd ook ineens veel naar de wc de dag ervoor en 's avonds begonnen de voorweeën (rug) die de volgende dag doorzetten in de 'zware jongens' .
Hier ook nog geen niets hoor.. Ukkie is ook weer wat actiever de laatste paar daagjes. Krampen blijven eigenlijk hetzelfde, vannacht leek het wat serieuzer te worden, maar helaas, toch nog weer in slaap gevallen en ook vandaag niets aan de hand.. Hopelijk doen de krampen toch iets en zet het snel door! Dan hebben we in ieder geval niet voor niets pijn geleden!
Yup, ik had dat de week voordat ik ging bevallen.. Maandag: vk gebeld, ik voel minder beweging. Naar het ziekenhuis voor een filmpje, even checken vd zekerheid. De vk had nog gezegd dat hij er misschien wel aankwam. Ik dacht.. Ja tuurlijk! Ik was er heilig van overtuigd dat ik overtijd zou gaan lopen. Alles was goed maar de beweging bleef minder. Daarom dinsdag en woensdag ook nog even aan de monitor gelegen. Vrijdagavond bevalling begonnen en zaterdag op de uitgerekende dag bevallen. Het is dus zeker mogelijk!
Bedankt voor jullie reacties. Geloof het of niet maar op dit moment heb ik al 3,5 u weeën Spannend! Maar voor mijn gevoel gaat het wat traag. Ze komen om de 6 a 7 minuten en duren ongeveer 1 minuut en 10 seconden...
Oeh succes! Bij mij begonnen ze half 3 en 5uur had ik 6cm. Het ging ineens zo snel! Nog eventjes en je hebt je wondertje in je armen Succes!!
Bedankt.... Ben wel een beetje pissig eigenlijk. Ik heb al bijna 3 weken van die hinderlijke voor/indalingsweeen en vannacht urenlang wakker gelegen omdat de weeen vaker kwamen en steeds iets meer pijn gingen doen. Er is ook echt sprake van de golvende pijn, dus opkomend naar een hoogtepunt en dan afzwakkend. Verloskundige is net geweest, heeft het volgende geconstateerd: het is volgens haar een typische harde buik, en ik heb welgeteld NUL centimeter ontsluiting! Ze adviseert paracetamol en een warme kruik..... Drie weken behoorlijk veel voorweeen en niet meer geslapen vanaf vannacht 02.00 u met regelmatige, pijnlijke samentrekkingen en dan heeft het me he-le-maal niets opgeleverd!
aaah melrose...dat si lullig... Maar ik had de dag dat ik ging bevallen ook geen ontsluiting! Ik wilde gestript worden maar dat ging niet omdat er nog nisk aan de hand was. Toch die nacht bevallen.....zegt dus helemaal niks meid.. Het kan gewoon ieder moment gebeuren! Probeer er nog maar even van te genieten...klinkt nu stom maar straks is je buik weg en krijg je veel slapeloze nachten......dus nog even genieten hoor...
Het kan idd ieder moment zover zijn...gelukkig maar. Al was de teleurstelling vanochtend heel groot toen ik hoorde dat er niets gebeurd is in de afgelopen weken terwijl ik wel veel pijn heb gehad. Ik ga me er nu minder op focussen, wellicht dat dat helpt.
Tuurlijk ben je teleurgesteld! Ik snap dat je hoopte dat het iets zou zijn. Nu heb ik dat nooit gehad dat ik al zo`n erge pijn had voordat er iets gebeurde....maar ken me voorstellen dat het behoorlijk frustrerend is... Maar ga ervanuit dat je tot 42 weken loopt...dan valt het alitjd mee,,,,succes hoor!
oops , had 2e pagina's niet gezien... balen meid. duim dat het snel goed doorzet en veel succes.. het kan ineens losbreken he..verweken etc duurt ook altijd ff, wellicht is dat nu gaande ivm je pijn!
ach meid......straks ben je het allemaal zo vergeten....heb je nu niks aan maar is echt waar! We weten allemaal hoe je je voelt op het einde en we zeggen bijna allemaal hetzelfde hahahaha....
Dan stel ik gelijk nog een vraag ja ja, ik zit er vol mee... Heb nu al 2 nachten vrijwel niet geslapen door die irritante voorweeen (samen met een harde buik). Ze zijn echt wel pijnlijk, en steeds als ik indommel schrik ik weer wakker door de golf van pijn. En manlief slaapt maar heerlijk door.... Ik Google al een tijdje naar manieren om deze voorweepijn te verminderen / weg te halen maar ik vind steeds slechts 2 dingen: - warme kruik tegen onderbuik - warm bad / warme douche Beide opties heb ik al gehad en ik word nog steeds door die rotweeen geteisterd. Ik ben zo moe en dan moet de bevalling binnenkort nog beginnen Iemand de tip van de eeuw om af te rekenen met de pijn van voorweeen? Geen warm bad of kruik s.v.p., ik heb het urenlang geprobeerd maar het werkt bij mij helaas niet.