Jongens: 1. Aaron 2. Colin (zo heet onze zoon) 3. Leon 4. Jesse 5. Tobin Meisjesnaam: 1. Danique (zo heet onze dochter) 2. Amber 3. Charlotte 4. Elise 5. Romée
In willekeurige volgorde. en bij de jongens 6 namen (kon niet kiezen haha) Benjamin Casper Erik Jesse Alex Luke Sofie Fay Sara Emily Minte
Minus de namen van onze kinderen: Olaf Casper Abel Ralph Wouter Suze Lore Daphne Hannah Ronja Volgorde is willekeurig, maar er is hier geen wens voor nog een kindje en gezien mijn leeftijd is de kans ook erg klein dat dat over een paar jaar alsnog verandert.
Ik vind Benjamin zoooo mooi, jammer dat ie aardig populair begint te worden. Komt doordat het zo'n leuke naam is haha.
ja dat klopt je hoort deze steeds vaker. toch staat hij wel hoog op ons lijstje. ik ben nu zwanger van een tweeling dus moeten we 4 namen gaan kiezen. blijft wel lastig
Leuk! <3 Bij ons staat Jaelynn ook op nummer 1, maar dan anders geschreven zoals je ziet haha Jaxx staat op nummero uno voor een jongen, die heb ik hier ook een paar keer gezien, maar niet met dubbel x. Senn en Skye vind ik ook erg leuk!
1. Emma 2. Livia 3. Rosa 4. Isolde 5. Valerie (1 en 2 zijn de namen van mijn dochtertjes, die vind ik eigenlijk even leuk, dus nu staan ze maar op volgorde van leeftijd 1. Jonas 2. Marcus 3. Julius 4. Ruben 5. Julian