c-1000 dagje uit, actie waardeloos?

Discussie in 'De lounge' gestart door zohra, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zohra

zohra Niet meer actief

wie ervaart de actie vd de c-1000 ook als waardeloos?

er zijn n.l al veel klachten over deze actie bij Vraag / Vara Kassa

ook ik ervaar het als misleidend, zo kon je 2 weken terug nog voor 2 a 3 vouchers nog weg nu bij veel parken nog maar op 1 vouchers.
    daar heb ik toch niet voor gespaard, nu blijf ik w.s met veel vouchers zitten.

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik vindt de aktie ook waardeloos! We hadden 6 volle vouchers met de bedoeling om die te gaan gebruiken in de week dat wij op vakantie gaan (25 juli tot 31 juli). Wouden hem inleveren in die week in burgerzoo, kan helemaal niet! Je kan niet eens één voucher inleveren, echt een waardelose aktie!

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Per dag is er per ‘Dagje Uit’ een maximum aantal plaatsen beschikbaar voor een entreebewijs van deze actie. Voor de beschikbaarheid geldt ‘vol is vol’. Wij adviseren u daarom om na het ontvangen van de ‘Dagje Uit’ voucher zo snel mogelijk een ‘Dagje Uit’ via internet te boeken.

Lekkere actie van c1000 :(

4. zohra

zohra Niet meer actief

ja en je weet een maand van te voren ook wel of t mooi weer gaat worden.

5. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje.. Ik kom dan nooit bij c1000.. Maar dit is wel echt belachelijk!!!!:$

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh dat is lekker dan! Ik ga er vanavond maar eens voor zitten! Ik dacht maximale korting met 3 vouchers pp. :(

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ja ik vond het ook jammer. Ik was nog net op tijd voor burgers zoo, daar konden we nog drie vouchers inleveren, 15 euro korting per kaartje dus. Apenheul kon niet meer en Emmen zat ook al vol :( erg jammer.

Ik heb de vouchers die ik over had (6) verkocht via mp, heb er nog 9 euro voor gekregen. Misschien een idee als je over hebt?

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja schijt actie vind ik het ! heb 14 vouchers bij elkaar kunnen sparen. wij dachten hier leuk met korting met zijn 4tjes voor naar beeksebergen te kunnen gaan... ehm no way dus dat dat nog gaat met 3 kaartjes..... zo schijt actie. ik vind dat je gewoon op de dag moet inleveren die kaartjes.......dus als je bij de kassa staat dat je die dan in kan leveren ! is toch bullshit ( sorry ben gewoon pissig hierover ) om ergens voor eerst online te moeten boeken alsof je naar een verre bestemming gaat zeg ! je ken niet voorspellen of het droog blijft of mooi weer...

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

tjah, aan dit soort dingen begin ik niet eens meer. meestal komen er toch wel hele kleine lettertjes naar boven. maar volgens mij is het vrij algemeen hoor dat je maar 2 actiekaarten ofzo kunt inleveren. of dat voor elke actiekaart er ook nog een betalende volwassene meemoet.dat soort dingen. ik bedoel het is natuurlijk wel de bedoeling dat zo atractiepark/dierentuin er beter van wordt. het is geen filantropische instelling.

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik vind het oook waardeloos heb ik voor niks gespaard virnedlief is alleen weekend vrij en dat kon niet eens en je mag bij sommige parken maar 1 vouer inleveren

11. zohra

zohra Niet meer actief

ja dan moeten ze niet aan de actie meedoen vind ik, snap je verhaal wel dat er door de parken ook wat verdient moet worden.

12. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te lezen zou ik het eerder aan de c1000 wijten. Die houdt die actie en is blijkbaar niet duidelijk geweest over hoe de actie verloopt en wat je precies krijgt. Waarschijnlijk hebben zij er nog het meeste aan verdiend.

13. Rono

Rono Niet meer actief

Pff ik heb 30 vouchers liggen en heb daar dus niks meer aan zo te horen. Want ik wilde na mijn bevalling naar de apenheul sowieso.

14. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ik ben volgens mij de enige die wel tevreden met de actie is geloof ik:D
    Wij zijn pas geleden met een ander stel met kinderen naar Plopsa Coo geweest.
    Mede door de actie van de C1000 en het AD waren we toch voordelig uit.
    De vrouwen en kids gratis en de mannen 10 euro korting.
    Toch 68 euro in ons zak kunnen houden.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.

Ja daar hadden wij ook al rekening mee gehouden, maar als het vol is verkleuren die balkjes als het goed is en volgends de site waren er in die week nog genoeg plaasten maar konden de vouchers alleen ingewisseld worden voor kinderkaartjes. Vindt dat echt ronduit belachelijk.

16. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben er juist wel blij mee! Wij gaan naar dierenpark A'foort met zn 8en met 80 euro korting, dus kost het nog maar 9 euro pp. Je moet er inderdaad wel op tijd bij zijn maar volgens mij werd dat ook duidelijk aangegeven..

17. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wij hebben vrij snel geboekt dus hadden bij elk kaartje 15 euro korting.

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    je kon ook tot 25 juni je vouchers verzilveren geloof ik,dus als je dan tot op het lsaatste moment wacht dan zijn veel kaartjes misschien al op.

19. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Verzilveren kan tot 31 december volgens mij hoor !

20. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wat balen zeg, ik ben erg tevreden over de actie altijd van het kruitvat!
    alleen wel najaar/winter.

wat ik wel eens doe is kaartjes via mp kopen, laatst 4 kaartjes van Rhenen dierentuin voor 10 euro.
    Dan kan je nog eens trakteren :)

gr brenda

Deel Deze Pagina