Van eigen bodem: Caroline de Bruin (Jeanine van GTST) is echt een klassieke schoonheid. En Cote de Pablo (van NCIS) vind ik ook prachtig
Ik vind Kate Hudson een prachtige vrouw, maar ook heel 'echt' in elke film. Maar met stip op nr 1 staat (hoe clishé ook) J-Lo. Als actrice en zangeres vind ik haar matig, maar ze ziet er prachtig uit. Ik heb altijd geroepen dat ik voor haar lesbisch zou kunnen worden
Scarlett Johansen!! (geen idee of ik het goed schrijf) die heeft zuuuulke mooie vrouwelijke vormen!! (ik ben bi en vrouwenzonder heupen/taille/kont kan ik niets mee) Ellen ten Damme! En yolanthe in haar dagen toen ze net begon op tv, vind er nu niets meer aan.
Jessica Alba Catherina Zeta-Jones Scarlett Johansson Rachel Bilson Doutzen Kroes Adriana Lima Angelina Jolie vind ik echt lelijk.. snap niet wat er mooi aan haar is. Vooral niet wanneer ze weer een gratenpakhuis is.
Christina Aguilera Christina Aguilera: 2011 Golden Globe Awards Kim, Kourtney en Khloe Kardashian Kardashian Sisters To Show Their bebe Line During New York York Fashion Week – Style News - StyleWatch - People.com Kendra Wilkinson Kendra Wilkinson “True Hollywood Story” Reveals Suicidal Past Of Drug Abuse