Jouw typische eigenschappen, gewoonten etc

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik vind boodschappen doen heel vermoeiend. In de supermarkt ben ik altijd heel geconcentreerd bezig met wat ik allemaal nodig heb, waar dat staat, en wat dan de meest efficiënte route is om te lopen. Ik raak snel overprikkelt en afgeleid door alle mogelijkheden (hey een pot tomatensaus, daar kan ik pizza mee maken, zullen we deze week een keer pizza eten? Ja misschien is dat wel lekker, maar dan moet ik even terug voor champignons en paprika. Heb ik nog strooikaas in huis? En dat dan eindeloos, met weet ik veel hoeveel producten).
    Ik baal dan als ik iets vergeten ben en weer terug moet, want mn missie is om zo snel mogelijk weer buiten te staan. En ik kan me dan ook enorm ergeren aan andere mensen die ‘in de weg’ lopen. Als ik mensen zie lopen die ik ken, probeer ik ze uit de weg te gaan. Ik ga dan ook altijd alleen boodschappen doen. Want als ik ook nog zou moeten praten met iemand, of op mn kinderen moet letten, terwijl ik bezig ben. Dan word ik helemaal tureluurs ervan.

Vulpen en Stringetje vinden dit leuk.
  2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

- als ik m&m's heb moeten ze eerst gesorteerd worden op kleur en aantal voordat ik ze mag opeten

- als ik naar buiten ga heb ik altijd een honingdropje nodig. Of dat nou s'ochtends vroeg naar school is of iets anders, ik ga niet naar buiten zonder

- ik heb Harry Potter sokken voor iedere gelegenheid.
    Afspraak met een vriendin? Hufflepuff-sokken
    Cursus? Ravenclaw
    Tandarts? Expelliarmus
    Sport? Quidditch
    Vrije dag? Dobby is a free elf
    Laatst had ik per ongeluk de petrificus totalus aan naar een vriendin en het eerste wat ze vroeg was of ik boos was op haar :oops:

Pietel, Riverdale87, Vitamientjuh en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Ja raar is dat he? Ik vraag me wel eens af waar dat inzicht opeens vandaan komt. Zo had ik op de havo wiskunde A, waar ik he-le-maal niks van begreep. Later heb ik zelf het vwo wiskunde B (wat ze zeggen moeilijker dan A, maar ik vind het veel makkelijker) certificaat met twee vingers in de neus met een hoog cijfer behaald. Waarom kon ik het toen niet?o_O Verstand zal wel met de jaren komen:roflmao:.

Nu ben ik stiekem een bètanerd:o:.

iMoeder vindt dit leuk.
  4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Hoe doe je dat dan als je na de tandarts nog gaat sporten bij wijze van? Ga je dan terug om andere sokken aan te doen?

5. In your eyes

Ivm prikkel-problemen plan ik nooit dingen op dezelfde dag, dus dat probleem heb ik tot nu toe nog niet gehad ;)
    Ik liep even vast toen het te warm werd voor dichte schoenen, maar dat heb ik inmiddels opgelost met Hogwarts-slippers :p

6. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Tot ongeveer een jaar terug was 'me too' een soort stopwoord van mij. Bijv. als vriendin iets vertelt en ik heb dat ook zo, flap ik er ME TOO uit! Maar sinds die #metoo -hype kan dat natuurlijk niet meer, althans, dat heb ik mezelf aangepraat. In mijn hoofd zeg ik nu vaak op van alles en nog wat 'me too' maar ik durf het niet meer hardop te zeggen. Arme ik. :p

Ik maak er een sport van op de snelweg van zo ver af mogelijk borden te kunnen lezen. Staar me suf, het is een soort wedstrijd met mezelf. En het mooie is, ik ben er best goed in vind ik zelf! (Mijn partner maak ik ook deelgenoot van mijn wedstrijden, die zegt droog 'ik kan dat niet lezen hoor'.) Maar ik doe het ook als ik alleen ben. Eigenlijk met alles wat er op straat te lezen is, straatnaamborden van ver af, enz.

Ik kan niet stoppen met nagellak er af pulken, ziet er niet uit, haal ik alles er af, volgende dag weer opnieuw er op, is er een klein hoekje af dan ga ik weer lekker opnieuw pulken.

Voor het slapen maak ik een 'rondje' langs een paar sites op mijn telefoon. Ben gewoon verslaafd dus. Even ZP, even nu.nl, even de mail, even Facebook, even instagram. o_O

7. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Oh die sokken wil ik ook! Waar heb je die gekocht? Dat is dan weer een eigenschap van mij trouwens, ik heb heel weinig kleding en veel teveel sokken want ik koop altijd sokken als ik de print leuk vind :p

Louise11110 vindt dit leuk.
  8. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ok mijn interesse is gewekt. Zijn er Hogwarts slippers?

9. In your eyes

Lisanne1811 en iMoeder vinden dit leuk.
  10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Daar komen mijn Harry Potter pyjama's en truien ook vandaan. :thumup:

11. fafa

fafa Niet meer actief

:roflmao: :roflmao: Raap me op

12. fafa

fafa Niet meer actief

Ik neem altijd de kneusjes mee uit de supermarkt. Het gedeukte blik of gescheurde kartonnetje. (Niet als daarmee de houdbaarheid gecompromiteerd wordt uiteraard) Vind het altijd zielig dat iedereen die laat staan :oops:

Pietel, fanona, Vitamientjuh en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Hah dat doe ik ook. Boven op de slaapkamer naast mijn nachtkastje ... en die van de laptop beneden. De logica ontgaat mezelf ook maar als ik een dag of halve dag weg ga gaan die twee eruit :).

lloorrtt vindt dit leuk.
  14. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Dat heb ik dus ook! Daarom bestel ik de boodschappen bij Appie en dan halen we het op bij het pick up point :thumup:.

iMoeder vindt dit leuk.
  15. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Als mijn zoontje op bed ligt drink ik barleduc uit de fles, in een glas smaakt het me niet.

In heb een tik voor strak georganiseerde keukenkastjes.
    Heb heb 200000 bakjes en dingen om alles in te bewaren en het liefst label ik alles nog, maar dat vindt mijn vriend te dwangmatig staan :$

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik heb moeite met hardere geluiden en fel licht. Op dit moment is alle geluid even teveel.

Ik eet liever geen avond eten maar 3x brood.

De was moet ik echt zelf opvouwen.

Alles in huis moet staan waar ik het wil hebben. Gelukkig zijn er 2 die alles weer op de juiste plek terug zetten.

Ik onthoud bijna geen namen. Ik durf er ook niet vaker naar te vragen waardoor ik t probeer te omzeilen.

Ik wil nergens anders zitten in de auto dan achter het stuur.

17. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Dat doe ik ook, mijn vader doet het ook. Het liefst app ik hem even als ik een goede heb :cool:. Mijn vriend is dyslectisch, die snapt echt totaal hoe blij ik van een goede kan worden haha.

Leeuwtje83 vindt dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik kwam jaren geleden 1 kant en klaar tegen. We gingen vanuit vakantie in het buitenland terug naar huis. Zat er 1 voor ons met het kenteken 010 DUS :D

Aaf88 vindt dit leuk.
  19. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: Jaaa en als ik het vergeet en er is geen brand uitgebroken doe ik het de volgende keer gewoon weer:rolleyes:.

Elmyra vindt dit leuk.
  20. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Haha ja ... er is gelukkig nog nooit brand uitgebroken. Je zou dus kunnen zeggen dat het best goed werkt zo ;).

lloorrtt vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina