niets ,wil geen muziek als ik begraven word nou ja crematie .. zo simpel mogelijk , neem afscheid van mij en stuur mij terug in as vorm over de zee das mijn wens
Een nummer weet mijn man wel; James blunt- goodbye my lover. Verder; Brian buckley band- i am human Christina perri- a thousand years David cook- permanent Imagine dragons - demons
Ik wilde altijd 'Forever Young' verder draaiden we op onze bruiloft (vooraf aan de ceremonie) : They Live in You - van de Lion King - en die zou ik denk ik ook wel willen. Ik lees hier: somewhere over the rainbow, dat is ook wel een favoriet. Oh en absoluut Queen: Who wants to live Forever
Sinds ik moeder ben 'By your side' van Sade. Ik word heeeel emotioneel als ik dat liedje hoor. Ik hoop dat ik altijd over m'n dochtertje en vriend mag waken.
Wij hebben het hier laatst met zn tweeen over gehad. Omdat mijn lueve collega in het vliegtuig zat wat is neergestort. We hebben wat dingen op papier gezet en in de kluis gelegd. Wel een fijn gevoel!
Coldplay - Fix you (of liever nog de acapella de versie van Straight No Chaser) Alan Parsons Project - Old and wise
Yiruma- river flows in you Natascha Beddingfield - wild horses Beyonce- i was here Blof- hier aan de kust Go go dolls - iris Zoiets denk ik. Is eigenlijk wel "goed" om het er eens met elkaar over te hebben
Nooit over nagedacht...staan wel mooie nummers tussen hier waarvan ik denk "oh ja!". Ik denk ook het mij niet veel uitmaakt en dat ik nabestaanden laat kiezen welke muziek hen aan mij herinnert
Racoon. Oceaan Lee towers you never walk alone Marco borsato dit was je leven En de overige 2 moeten vrolijke muziek worden😁 Mijn man sowieso Lee towers you never walk alone En de rest weet ik eerlijk gezegt niet 😞
Ik heb zelf "de hemel is dichtbij " opgenomen voor mijn oma. Maar wel met de afspraak dat ie de komende 10 jaar niet gedraaid mag worden
Wij hebben een paar jaar terug bij onze verzekering 2 boekjes gekregen om in te vullen als leidraad voor de ander als je er niet meer bent. Moet zeggen dat we allebei er even in gekeken hebben en daarna opzij hebben gelegd. Ik heb zoiets ik ben er zelf toch niet meer bij en mijn man weet onderhand wel wat ik mooi of niet mooi vind. 1 liedje wat ik wel mooi vind is van James Blunt,Goodbye my lover.
Hmm in 2011 dacht ik serieus dat ik dood zou gaan. Nu begin ik ein-de-lijk wat beter te worden. Ik heb toen ook een top 5 gemaakt en hoop em voorlopig niet te kunnen gebruiken! De eerste twee en verder nog wat metal Black- wonderful life https://m.youtube.com/watch?v=Q_jnv0AYdEc Secret garden- sleepsong https://m.youtube.com/watch?v=TjUX3CeRUZI
Klopt, maar aan de andere kant is het uitzoeken van een kaart in die enorme korte periode al te veel. Laat staan muziek beluisteren en kiezen. Er komt zoveel op jr nabestaanden af..
Wij hebben dat een poosje terug allebei vastgelegd. Mijn nummers: Coldplay - Carry your world Damien Rice - 9 crimes Lorde - Royals (t liedje van mij en mijn beste vriendinnetje)
Eulogy van Tool sowieso. Zijn er hier mensen die deze band kennen? Edit: ik vergeet Once van Roo Panes
Dat mogen mijn man en kinderen kiezen denk ik. Ik denk dat er wel iets van coldplay tussen zal zitten door het verleden.
Nee dat weten ze niet, en eerlijk gezegd houd ik me daar ook helemaal niet mee bezig. Mijn zoontjes zijn bijna overleden toen ze klein waren en heel erg ziek. Ik denk het liefst zo min mogelijk aan de dood. Wat maakt het uit wat voor muziek ze draaien als ik dood ben?
Dat ze dat zelf maar beslissen. Ik ben er dan toch niet meer en vooral zij moeten er iets aan hebben. Mijn man weet dat klassiek niet mijn ding is. Maar als ze persé toch klassiek willen draaien ... ik ben er niet meer om hen tegen te houden.