Tom kha kai Op de ah site staat deze soep als hoofdgerecht. Wat zal ik er bij serveren? We krijgen eters (hoeft niet luxe en heel uitgebreid overigens)
Brood? Naanbrood of Turks brood is er lekker bij. Met wat smeersels erbij. De soep is goed gevuld. Echt een maaltijdsoep. Wel lekker vinden wij.
Tapenades passen naar mijn idee het beste. Roomboter kan je altijd er bij zetten maar het is erg persoonlijk of je dit vindt smaken bij de soep. Brood er bij is ook fijn voor mensen die de soep mogelijk wat pittig vinden. Ik vond hem precies goed maar heb bijv maar een klein beetje limoensap er bij gedaan. Maar mijn moeder vond hem wel best wat pittig. Is ook net wat je gewend bent. Mijn vriend gooide er gewoon een theelepel chilipeper bij
Die maak ik zelf. Maar als je het jezelf gemakkelijk wil maken, kan je ook vietnamese loempia’s oid kopen. edit: En deze salade is ook heel lekker en simpel: https://www.curls-culinair.nl/bijgerechten/recept-thaise-salade-mango/
Ik zou er gewoon lekker wat hapjes bij maken. Ik zit dan te denken aan loempiaatjes die je omwikkelt met sla en verse munt en dippen in die heldere saus (even de naam kwijt). Misschien ook wat pasteitjes met gekruid gehakt of wontons.
Ik maak deze ook graag. Maak er dan zure komkommersalade bij met sesamzaad en een beetje gestoomde rijst.