keek naar het filmpje dat iemand hier van zichzelf op youtube had gezegt. ze kan hartstikke leuk zingen maar doet er niks mee. Dat heb ik dus ook. dat is mijn talentje waar ik niks mee doe. vroeg me af wat jullie talenten zijn waar jullie niks mee doen en waarom eingelijk niet? van mij dus zingen en ik doe er niks mee omdat ik geen tijd heb voor zanglessen en weet niet wat ik ervan kan verwachten.
Het werken met verstandelijk gehandicapten en mensen met psygische problemen. Vind het echt super om daarmee te werken, en heb de opleiding er ook voor gedaan. Maar helaas is het niet echt te combineren met het werk van mijn man en de kinderopvang.
Hier dus ook zingen....Zou af en toe wel eens willen weten wat ik ermee zou kunnen als ik wel zanglessen zou nemen enzo.
hmmm dat moet ik eerst een maandje of 2-3 zelf beoordelen of dat jij wel zo lekker kan koken..wanneer kan je
ik kan (kon) heel goed zwemmen en als ik er op tijd heel serieus iets mee had gedaan dan had ik wel willen wedstrijd zwemmen, ik had het toen ook kunnen redden maar nu niet meer....
Ik kan ook wel redelijk zingen maar ik durf het niet als er iemand in de buurt is 't Is ook niet supergoed of zo maar iig niet vals Kan ook wel goed tekenen. En zwemmen, zou eigenlijk wel weer iets van een zwemsport willen doen maar trainen op een vaste tijd gaat niet lukken.
Ik ben heel lenig van mezelf en atletisch gebouwd,ijzere wil, ik had waarschijnlijk ver kunnen komen met turnen. Veel mensen denken ook dat ik een turnster ben geweest, heel typisch haha.. Nu, misschien zit in mij een erg goede Dj verborgen. En daar ga ik ook ooit wel iets mee doen.
hier ook zingen.. Mn man is heel direct en heeft me eigenlijk nooit horen zingen (tja, blijft bij badkamer-zingen), maar toen hij het een paar weken geleden hoorde om L. in slaap te krijgen, stond ie wel even raar te kijken.. Het is niet supergoed maar ook niet superslecht.. Ach, die paparazzi lijkt me ook niks, dus hou mijn talent lekker voor mezelf
Hier dus ook zingen. Ik heb er wel wat mee geprobeerd te doen. Heb zangles gehad van een gospelzangeres, haar koor heeft mee gedaan met korenslag toen der tijd (mijn zanglessen bij haar waren lang daarvoor) en het koor heeft ook al vaker gezongen met Trijntje Oosterhuis en nog wat bekenden. Heb 2 jaar les gehad en toen gestopt omdat mijn zanglerares prive veel te verwerken kreeg, daarna nooit meer wat mee gedaan. Zit er wel over te denken om misschien weer priveles te nemen. En piano spelen ik heb vroeger keyboard les gehad en de opa van mn vriend heeft mij ook een tijdje nog les gegeven. Als ik les zou nemen zou ik er ook wel meer mee kunnen..
Het was in Alphen a/d Rijn volgens mij doet zij dat nu niet meer. Maar die lessen waren echt supergaaf!! Ik heb daar zoveel geleerd (toen rookte ik nog wel) en altijd zoveel plezier gehad. Zij zorgde dat ik niet onzeker was en leerde me dat ik veel noten gewoon kon halen alleen wist ik niet hoe. Het enige wat ik gewoon echt helemaal niet kan is in harmonie zingen daar waren we mee bezig toen ze ermee stopte
mijn talent is dat ik geen talent heb hahaha. kan niet zingen,kan niet dansen, kan niet dichten, niet schilderen of tekenen (ben wel goed in dingen stuk maken)
hier ook zingen... Vroeger durfde ik het wel op de basisschool. Zat zelfs in een koor. Tot mensen het ontdekte en ik vaker moest zingen..solo, hoofdrol in musical op school, ik durfde niet! Toen kwam de onzekerheid en klapte ik dicht. Ooit 1 keer op de fiets gezongen toen ik muziek op had, toen bleken er 2 klasgenootjes achter me te fietsen. Heel erg mooi vonden ze het, maar ik schaamde me dood! Heb nooit meer durven zingen... behalve bij mn man..
Ik kan heel goed zingen, het komt alleen zo beroerd mijn strot uit Nee, flauw, ik kon goed schaatsen, met name 500 en 1000mtr alleen ontbrak het mij aan discipline.. Als ik maar de mooiste/duurste schaatsen en outfit had, zou het allemaal wel vanzelf gaan.. Helaas bleek dit niet zo te zijn en toen het niet meer "vanzelf" ging, en ik er keihard en veel voor trainen, heb ik mijn schaatsen aan de spreekwoordelijke wilgen gehangen.. Nu denk ik weleens.. Wat als ik toen had doorgezet..