De celebrity-versie RTL 4 komt vanaf donderdag 9 mei met de celebrity-versie Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS waarin wekelijks is te zien hoe twee bekende Nederlandse koppels een week lang van partner, gezin én huis ruilen. De twaalf stellen die aan dit avontuur beginnen, geven de kijker tevens een intieme blik in hun dagelijkse leven, want de cameras brengen de partnerruil uitvoerig in beeld. De acht stellen die de opnames inmiddels al achter de rug hebben zijn Henk & Louise Schiffmacher, Kim Kötter & Jaap Reesema, Pauline Wingelaar & Harmen Bisschop van Tuinen, Bert van der Veer & Judith Osborn, Mick & Pascale Harren, Willibrord Frequin & Gesina Lodewijkx, Andy van der Meijde & Melisa Schaufeli en Rosalie van Breemen. Voor de overige vier stellen moeten de opnames nog beginnen. Aangezien zij van te voren niet weten in welk huishouden ze terecht komen, kunnen zij nog niet bekend worden gemaakt. Cookies op de websites van RTL Nederland
Ken de helft van deze mensen niet en ik vind Judith Osborn een mispunt. Ik weet niet of ik hier naar ga kijken.
Ja ik moet het ook eerst even zien of het wat is. En anders kijk ik ook niet, maar ja tegenwoordig is er weinig leuks op tv.
Ken drie van de stellen wel willibord die bremer en bert en zijn vriendin/vrouw? Voor de rest ken ik ze niet. Zou het leuk vinden denk als er echte bn.ers in zouden voorkomen. Marco of renee of frans haha. Of nick en simon zo iets haah.
Dat maakt juist niet uit. Een vrouw zonder kinderen heeft een heel ander leven dan een vrouw met kinderen, dus dat maakt de ruil alleen maar boeiender!
Vind er ook nog niet heel veel bijzonders aan maar ik weet wel dat ik m'n man een hele harde trap onder z'n kont zou geven als die alleen maar op de bank zat. En hem ook even vragen of d'r wat aan z'n handen mankeert als hij aan me vraagt of ik al een was heb aangezet.. Niks voor mij zo een man, beide niet trouwens xD.
En 7 lagen make-up. Die besteedt niet te weinig aandacht aan zichzelf iig. Heb het na 2 minuten weg gezapt, vreselijk.
Volgens mij zeggen ze expres tegen Judith dat die Melissa zoveel doet zodat Judith daar als een bezetenen moet schoonmaken en het lekker schoon is als Melissa thuis komt Waar is zij eigenlijk bekend van (Melissa) vind het echt een mormel Die sterren in het glas van die iPad
Die Melisa is bekend als de vrouw van, meer niet. Maar ja, zij is er net zo schuldig aan dat Andy niets doet, ze neemt hem ook alles uit handen. Die relatie tussen Bert en Judith is ook apart, maar het werkt voor ze en ik moet zeggen dat ik Judith wel een leuk mens vind, zoals ze met die Nino omging, goed gedaan!
Hoeveel dagen ruilen ze? Dat baby'tje lijkt nog zo jong. Ik zou mijn mannetje zo klein echt niet een paar dagen kunnen missen.......
Het enige wat ik te zeggen heb, is dat ik die beide kerels vreselijkkkkkk vind! vooral die vent die niks doet in het huishouden, wat doet hij eigenlijk? Behalve bankhangen....? Vre-se-lijk!!!!!! En die oude saaie opa! Terwijl die Judith zo vlot en leuk is!!