Jouw Vrouw Mijn vrouw Vips

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Honeybeeb, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

De celebrity-versie

RTL 4 komt vanaf donderdag 9 mei met de celebrity-versie ‘Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS’ waarin wekelijks is te zien hoe twee bekende Nederlandse koppels een week lang van partner, gezin én huis ruilen.

De twaalf stellen die aan dit avontuur beginnen, geven de kijker tevens een intieme blik in hun dagelijkse leven, want de camera’s brengen de ‘partnerruil’ uitvoerig in beeld.

De acht stellen die de opnames inmiddels al achter de rug hebben zijn Henk & Louise Schiffmacher, Kim Kötter & Jaap Reesema, Pauline Wingelaar & Harmen Bisschop van Tuinen, Bert van der Veer & Judith Osborn, Mick & Pascale Harren, Willibrord Frequin & Gesina Lodewijkx, Andy van der Meijde & Melisa Schaufeli en Rosalie van Breemen. Voor de overige vier stellen moeten de opnames nog beginnen. Aangezien zij van te voren niet weten in welk huishouden ze terecht komen, kunnen zij nog niet bekend worden gemaakt.

Cookies op de websites van RTL Nederland

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ken de helft van deze mensen niet en ik vind Judith Osborn een mispunt. Ik weet niet of ik hier naar ga kijken.

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

:D

Ja ik moet het ook eerst even zien of het wat is. En anders kijk ik ook niet, maar ja tegenwoordig is er weinig leuks op tv.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ken er geen 1 van

5. knap

knap Niet meer actief

Ken drie van de stellen wel willibord die bremer en bert en zijn vriendin/vrouw?

Voor de rest ken ik ze niet.

Zou het leuk vinden denk als er echte bn.ers in zouden voorkomen.

Marco of renee of frans haha. Of nick en simon zo iets haah.

6. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Sommige van deze stellen hebben geen kinderen. Of maakt dat niet uit met dat programma?

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ken meer als de helft niet. Maar ik vond het nooit zo'n leuk programma. Ben benieuwd.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat maakt juist niet uit. Een vrouw zonder kinderen heeft een heel ander leven dan een vrouw met kinderen, dus dat maakt de ruil alleen maar boeiender!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Louise Schiffmacher is ernstig ziek

Ben wel verrast dat zij meedoen

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wat een moddervette haren heeft die vrouw zeg :p Melissa?
    Verder vind ik er niet veel aan

11. SeaShell

Waarom wisselt een BN'er eigenlijk niet met een gewoon gezin? Was leuker dan 2 BN'er stelletjes

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik vind die Andy nu al een kwal.. Hij doet helemaal niks!! Zou mijn man niet moeten zijn haha.

13. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Die Judith gaat het zwaar krijgen haha!

14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Vind er ook nog niet heel veel bijzonders aan maar ik weet wel dat ik m'n man een hele harde trap onder z'n kont zou geven als die alleen maar op de bank zat.

En hem ook even vragen of d'r wat aan z'n handen mankeert als hij aan me vraagt of ik al een was heb aangezet..

Niks voor mij zo een man, beide niet trouwens xD.

15. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

En 7 lagen make-up. Die besteedt niet te weinig aandacht aan zichzelf iig. ;) Heb het na 2 minuten weg gezapt, vreselijk.

16. SeaShell

Volgens mij zeggen ze expres tegen Judith dat die Melissa zoveel doet zodat Judith daar als een bezetenen moet schoonmaken en het lekker schoon is als Melissa thuis komt ;)

Waar is zij eigenlijk bekend van (Melissa) vind het echt een mormel :)

Die sterren in het glas van die iPad :$

17. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Die Melisa is bekend als de vrouw van, meer niet. Maar ja, zij is er net zo schuldig aan dat Andy niets doet, ze neemt hem ook alles uit handen.

Die relatie tussen Bert en Judith is ook apart, maar het werkt voor ze en ik moet zeggen dat ik Judith wel een leuk mens vind, zoals ze met die Nino omging, goed gedaan!

18. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hoeveel dagen ruilen ze? Dat baby'tje lijkt nog zo jong. Ik zou mijn mannetje zo klein echt niet een paar dagen kunnen missen.......

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Het enige wat ik te zeggen heb, is dat ik die beide kerels vreselijkkkkkk vind!
    vooral die vent die niks doet in het huishouden, wat doet hij eigenlijk? Behalve bankhangen....?
    Vre-se-lijk!!!!!!

En die oude saaie opa! Terwijl die Judith zo vlot en leuk is!!

20. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Het kindje is echt heel klein! Ik zou dat ook niet kunnen hoor..

Deel Deze Pagina