Typische dominante man die door zijn hoffelijkheid en charme als de beste weet te manipuleren. Zo denk ik er over.
Brrrr te veeleisend die wilibrord, hoe houdt die vrouw van hem het uit zeg... Hij is dan misschien wel lief voor dr voor de rest, maar van al dat domineren wordt je toch gek van, ondanks het gepaai met bloemen enz.
precies, levensgevaarlijk. De leuke, charmante en galante man spelen, maar ondertussen zo dominant als de pest.
Ook hier vonden we Willibrord een freak! Ieuw, wat een engerd! Puur manipulatief, net een klein kind. En hij krijgt het nog voor elkaar ook. Had dit zo extreem niet verwacht hoor; zijn vrouw en kinderen verdienen veel beter...
heb t altijd al n kwal gevonden.. dacht ook meteen 4e vrouw al ... maar goed ze zegt het zelf hij is heel hoffeljjk behandelt me als prinses.. ze weet waar ze aan toe is zolang ze naar hem luistert is ie lief.. zal ze wel prettig vinden.. maar wel tof om te zien hoe die kim ermee om ging vond ik ook
Mooi huis, enorm kakwijf die van Bremen type golddigger Alleen maar getrouwd geweest met lelijke kerels met een bult geld. Naait volgens mij alles wat los en vast zit aangezien die vent van haar toch altijd van huis is. Vrouw van Shiffmacher leuk mens.
3x per dag sporten Volgens mij is ze idd erg eenzaam.. Dit was 1 van Rosalie's huizen, maar haar zoveelste man is nooit thuis, en altijd zeer rijke oude knarren Zij doet me trouwens altijd denken aan Janice Dickenson En bij de shiffmachers, wat een bende daar zeg, en dat matrasje en hoeslaken van Henk brrr, toch raar.. Zoveel geld maar toch nuchter en niks geven om hoe je huis eruit ziet, toch wel weer knap
Pfff Schiffmacher is zo ontzettend overrated. Vind zijn vrouw wel leuk maar die gast zelf is zo ontzettend onaardig. (Zag je hoe hij stond te roepen met die klanten erbij, jeetje)
Ja ik vond hem ook erg flauw. Ook toen zij de nieuwe regels bedacht direct boos worden om het sporten waarom doe je dan mee aan het programma denk ik dan..
Ik vind die louise wel een leuke spontane vrouw, hoe ze reageerde op het huis.. Alleen stom van het gef^ck telkens, beetje jammer steeds dat vloeken.
Ik hoop toch serieus dat die Rosalie wat meer te doen heeft in dr leven en niet regelmatig in die trieste club staat daar. Wat een saaie zooi zeg..
Oh ik zou dat echt niet kunnen hoor.. Zo alleen elke dag maar weer, en je vent nooit zien.. Brr.. Zou er depressief van worden! Het zal dan zeker om het geld gaan... Nou geef mij dan maar minder geld, en meer vent Ik zou me eerder kunnen vinden in de levensstijl van de schiffmachertjes, al is dat ook niet alles.. Maja dan ben je in ieder geval niet alleen, en heb het idee dat ze wel meer genieten van het leven..
mobiel.nu.nl/achterklap/3381395/rosalie-van-breemen-geniet-van-vrijheid.html Ik zat het al te lezen net.. Dag meneer Robert met je ruim 1 biljoen dollar. Op naar de volgende haha