Best leuke aflevering! Wat ik me afvraag: die mensen in het gooi drinken zogenaamd de hele dag door wijn, maar rijden wel allemaal auto Zelfs wijn tijdens het wachten bij de kaasboer haha
Ik vind die Gooische vrouw toch wel echt heel leuk, heb haar al vaker gezien en ondanks haar lifestyle vind ik haar lief en enthousiast.
Hij is volgens mij echt alcoholist hoor.. Hij lijkt echt niet zonder drank te kunnen.. Hele dozen in de kofferbak van z'n auto ook.. Pauline kan er trouwens ook wat van..
Leuke aflevering. Die hondenwinkel heb ik gewerkt. Niet de leukste tijd van mijn leven brrrr... Maar ik vind die vent van die Paulien niks voor haar. Beetje een griezel, maar de rest vind ik allemaal zooooo leuk!
Ik krijg echt de kriebels van die Nellie over dr geloof.. Prima als je gelooft hoor absoluut niks op tegen maar probeer andere niet elke keer te overtuigen
da vrouwke moet echt ophouden over der geloof. kan daar zo slecht tegen. prima als je ergens in geloofd maar ga het niet andere opdragen of hun verplichte hier mee te leven. vond der bijna rijp voor een inrichting., tja ik kan er zo slecht tegen dat ik mijn kinderen ook vrij laat in hun geloof en ze niet gedoopt heb. een geloof kan je niet opdragen maar je moet er zelf in geloven en nee ik geloof niet en zal dat echt niet doen na een preek. als mijn kinderen een geloof willen volgen zal ik dit respecteren welk geloof dit ook is en andersom verwacht ik ook dat hun mijn accepteren dat ik niet geloof. tis dat ik niet door de tv kan komen want zal de bijbel tegen der kop aansmijten echt waar.
Hahaha ja ik wilde het niet lullig over laten komen hihi. Maar irriteerde me er echt aan. Bedoel een geloof moet je niet opdringen en prima als je wel gelooft maar als een ander dat niet doet is dat toch ook niet erg.
Ja, vond dat dus ook erg vervelend. Als hij interesse heeft vraagt 'ie er zelf wel naar. Wat had die Gaston geniale kastjes in zijn huis. Dat wil ik ook!
Ik heb het ook gekeken, en had plaats vervangende schaamte. Ik ben zelf praktiserend moslim, maar zou never mijn geloof zou opdringen aan iemand. Ook die dochter van Gaston het mee laten zeggen (bidden voor het eten), je zag die Gaston zich irriteren. Ik vind nog dat ie zich aardig heeft ingehouden. Ze had het bij mij, en mijn kinderen niet moeten flikken. Prima dat ze gelooft, doe ik ook, een ander geloof dat wel. Maar hou dat bij jezelf.
Ja, die Nellie met haar geloof, vreselijk. Wat ik ook echt bizar vond is haar schoonmaak tic. Ze veegt zelfs haar vloerbedekking. Sorry maar dat vind ik echt te ver gaan. Ik vond dat Gaston nog erg netjes bleef! Goed van hem, dat had mij niet gelukt denk ik.