Wat hebben julie gekregen en gegeven voor kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi meiden!

Wat hebben julie gekregen/gegeven voor kerst als julie aan cadeautjes doen met kerst?:D

Ik heb vriendlief een nieuwe telefoon geven en een nieuw horloge want die waren allebij kaput8)

En van vriendlief heb ik een angelsound gekregen maar die is helaas nog niet binnen!

Fijna dagen iedereen!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mijn man heeft van mij Call of Duty BLack Ops gehad, wel al eerder want hij kon niet wachten hhahaha

Ik heb de DSi-XL gehad, de LTD Mario editie.

Joey is ook verwend met speelgoed!

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    gekregen van mijn man: Een groot lush pakket met allemaal heerlijke zeepjes enzo en een mooie muziek dvd

Aan mijn man gegeven: fifa 11 voor de xbox (was het enige dat ie echt wilde hebben)

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb manlief cod black ops voor op de xbox360 hij heeft hem al op de pc en gta 4 plus episodes of liberty city ook voor op de xbox360

zelf heb ik een heel groot cadeau gehad namelijk een heerlijk gezin waar ik super veel van hou..

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niets en niets hahaha.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha die wil mijn vriend ook zo graag, maar vinden we nog wat te duur ;)

Hij heeft ipv daarvan Red Steel 2 voor de Wii gekregen en een pistool voor de Wii.

Ik heb van hem een gezelschapsspel gekregen: Show-it! Soort van hints, lijkt me erg leuk :)

De kinderen hebben playmobile, krijtjes voor het schoolbord en spulletjes voor hun keukentje gekregen.

Oh ja, en de baby to be heeft een rompertje gekregen, een badjasje en een dekbedovertrekje.

7. Hier heeft mannetje van mij 2 autobladen gekregen, kids hebben speelgoed gekregen en ik een super de luxe keukenmachine!:D

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb een mooie ketting gekregen van mijn vriend en mijn vriend heeft van mij een nieuwe muis voor de computer gekregen :D Die wou hij graag hebben hahaha.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb mijn man een luchtje van jean paul gaultier gegeven van hem heb ik een canvas met fotos van mijn overleden hondje gekregen...

mijn man heeft trouwens ook een strijkbout gekregen en daar is ie toch blij mee... hij bleef maar dingen strijken... om hem uit te proberen gaat hij straks ook alle babykleertjes strijken :)

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

niets en niets hahaha, plurk doe met je mee ;)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helemaal niets. Vierden dit jaar sinterklaas, en deden toen lootjes.

12. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik heb een ipad gekregen super relaxed!

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hij van mij: the one, d&g

ik van hem: Cherry van Miss Dior

14. Tese

Tese Niet meer actief

Hier ook 2x niets

15. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hij heeft van mij eennieuwe filmcamera gekregen

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een fijne buikgriep en een vishengel.

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij hebben lootjes getrokken, ik had mijn man en die heeft 2 spellen voor de Wii gehad. Ik heb een digitaal fotolijstje, sjaal en bontsloffen gehad van m'n broertje.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik had mijn man met sinterklaas alles al gegeven voor sint, z'n verjaardag en kerst (sigaren, 'n fles whisky, eau de toilette sun men). En ik heb voor kerst lingerie gehad (bh, hemd, slip, jarretels en kousen).

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij hebben geen cadeau's aan elkaar gegeven, alleen mijn ouders doen aan cadautje's en daarvan heb ik: Parfum guilty van Gucci, een nieuwe werktas m'n oude was stuk, bruin leren handschoenen en een puzzel als grapje. Mijn vriend heeft een (zware) leren riem, 16-delig gatenboorset, een barbeque inclusief beschermhoes en firestarter.

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb mijn man een geurtje gegeven welke hij graag wilde.

Deel Deze Pagina