Jouw vrouw mijn vrouw

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door unknowable, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hihi, heb er geen spijt van :D

mijn oordeel over peter jan rens en vriendin is toch niet veranderd, mijn manier hoe rob geus voor me zag wel. alhoewel die veel gelijk had, :)

vond het erg leuk aflevering dit keer :cool:

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Wahahaha!!! 👍:D

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Wat een l*l zeg die rob geus! gatverdamme! Ik vond dat virginia echt gelijk had! Hij kan echt niet tegen kritiek! Raar zielig mannetje!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En zo gezond bezig willen zijn... Maar niet ontbijten?!:(
    Of gaan hardlopen zonder warming up...

En dat gezeik heel de tijd van hem pfff wat een oordelen allemaal zeg

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik vind ze allemaal waardeloos die virginia en pj zijn nog gewoon kinderen niks meer en niks minder. Dat ontbijt doe normaal zeg eet normaal en dan zitten zeiken omdat je wilt afvallen en daarom nog niet getrouwd bent. Dan moet ze niet zo vreten dat is wat ze doet.
    Pj moet zich een volwassen gaan gedragen maar eigenlijk nog gewoon een kind meneer cactus.

Dat broertje tja breek me de bek niet open wat een figuur zeg.

En Rob en zijn vriendin wonen in showroom.
    Ontbijten met alleen een liga is ook niet normaal gezond
    Obsessief poetsen ook niet en niet tegen kritiek kunnen is ook zeer slechte eigenschap.

6. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Wat een enorme droeftoeter die Rob Geus! PJ aanspreken op het gewicht van Virginia...wtf?!
    En zelf to-taal niet tegen kritiek kunnen. Wat viel hij door de mand vandaag zeg.
    Die vriendin van hem zie ik trouwens totaal niet voor me als bejaardenverzorgster! Wat een enorme zuurpruim

Ik had Virginia niet hoog zitten maar die oogde toch wel het meest volwassen van allemaal.

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    We hebben gisteren samen gekeken (en ik heb het vanmorgen afgekeken want ik was in slaap gevallen)

Wat hebben we gelachen! Vantevoren had ik niet veel sympathie voor PJR en Virginia, maar als je ze naast Rob Geus neerzet, vind ik PJR&Virginia opeens hele leuke mensen haha.

Ik kijk anders aan tegen het "dik zijn" van Virginia. Het is jammer voor haar dat ze door haar gewicht zichzelf dingen onthoud in haar geluk (zoals trouwen).
    (ik wilde alleen een baby als ik 20kilo zou afvallen, maar heb geen kilo gered en ben nu met BMI 27,5 een hele trotse zwangere vrouw)

Overigens is niet voor iedereen afvallen zo makkelijk, en PJR kan haar idd niet dwingen, dat vind ik een hele goede insteek van hem!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat een zielig figuur die Rob Geus, alleen maar kritiek geven en zelf niet met kritiek om kunnen gaan, echt kinderachtig hoe hij reageerde en zijn vrouw was ook zo'n ijskonijn.
    Tja, die Peter Jan Rens, Virginia en dat luie broertje snap ik ook niet helemaal, maar ik vond ze een stuk socialer en hartelijker overkomen dan Rob Geus en zijn vrouw.

9. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Virginia heeft toch nog een kind? Woont die bij de vader of is die gewoon niet in beeld geweest? Of ben ik nu helemaal in de war?

Hoe dat meisje te eten kreeg op de bank. oh oh oh wat een viespeuk die Peter Jan Rens.

10. pientje1

pientje1 Niet meer actief

hier ben ik het mee eens.
    Zielig doen over afvallen /dik zijn en dan zo'n ontbijt naar binnen duwen, bah. Vond se geen van allen sympathiek.

11. Moli

Moli Niet meer actief

gadver wat vind ik Rob VERSCHIKKELIJK!!

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vond rob altijd een leuke vent. maar nu blijkt hij wel om uit te kosten.
    hij met zijn perfecte leventje. zo moet het en niet anders

nou mijn huis is ook niet perfect schoon, wij eten ook niet altijd gezond en ga al zeker niet mijn gras stofzuigen. wat wij wel hebben is een gezin. een gezin en een huis waarin geleefd wordt.
    Iedereen afzeiken en noemt dat kritiek en als je iets tegen hem zegt begint hij te blaffen. geen ontbijt, alles volgens de regels. brrr
    continu haar afkraken omdat ze niet zo slank is, ja da had ze zelf ook al wel gezien. pff hufter. moet hem nu echt niet meer.

dan meneer cactus, brrrr blijft een rare man.

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat is Rob Geus toch een nare gemene man!
    Peter-Jan en Virginia vind ik ook een apart stel, maar hoe Rob uit z'n stekker ging was gewoon niet normaal.
    Al die dagen heeft hij alleen maar kritiek op haar en ik vind dat ze daar erg goed mee om ging. En als zij dan haar mening geeft gaat 'ie uit z'n stekker!

Ik dacht trouwens dat Rob ook een kind heeft? Of heb ik dat mis?

14. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Geen idee of hij een kind heeft, maar als hij er 1 heeft stel ik mij dit zo voor.... :p

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Rob geeft een kind bij zijn ex vrouw. Hij wisselt nog wel is van vrouw ;) aan wie zou dat toch liggen.

Hij heeft een dochter geboren in de zomer van 2007. Weet dat omdat ik toen zelf zwanger was van mijn dochter.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hahaha!

17. Pisam

Pisam Niet meer actief

Wat een kwal zeg, die Rob Geus. :$ Hij zei ook nog tegen Virginia, '.... dán kom je positief in de media....' Haha, net als hij zeker, wat een afgang zeg.

Dat broertje van Virginia is inderdaad door en door verwend, jammer. Ik vond Virginia wel een leuke vrouw trouwens.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb Rob Geus vorig jaar in de Efteling gezien, volgens mij met kinderwagen? Maar geen idee of het zijn vriendin of zus was ofzo natuurlijk;)

19. Pisam

Pisam Niet meer actief

Ze heeft een kindje gekregen toen ze 13 was en deze woont bij haar moeder.

20. pientje1

pientje1 Niet meer actief

O echt? Ik vond dat ze overkwam als een lui, verwend kind die er uit ziet alsof ze 40+ is ipv 22 jaar. Vond er niks leuks aan.

Deel Deze Pagina