Wie heeft er ervaring met het online bestellen van foto's op doek. Ik heb namelijk gelezen dat de kwaliteit vaak niet zo goed is. Het schilderij dat ik wil bestellen kost bij de fotozaak 56 euro en op internet 29 euro, dat scheelt nogal. Dus wie heeft er ervaring mee en hoe is bij jullie de kwaliteit?
Er is nu ook een actie bij soepen van Honig. Leuke prijs, mooie kwaliteit. Kijk maar eens op www.honig.nl
ik heb me doeken inmiddels al 4 besteld bij http://www.herinneringenoplinnen.nl ben erg tevreden over de kwaliteit en ze hebben een super snelle levering
http://www.canvassite.nl/ Erg prettige afhandeling! Binnen 24 uur ontvang je een proef per e-mail. Je kunt opmerkingen plaatsen, waar men vervolgens mee aan de slag gaat. In ons geval dachten ze mee en kwamen met dé oplossing; een lijn moest uitkomen in de rechter onder hoek van het doek en dat zou zonder hen niet gelukt zijn! Canvassite is, zover ik weet, de enige betaalbare aanbieder waar je een proef per e-mail ontvangt en opmerkingen kunt plaatsen. De kwaliteit is overigens uitstekend! Er "wordt gebruik gemaakt van speciale (pigment) inkt, die niet verkleurt door UV-straling en kleurechtheid garandeert."
Ik heb een foto van onze bruiloft gisteren besteld via : www.uwmooistefoto.nl Ben heel nieuwschierig hoe de kwaliteit zal zijn. Nog 3 daagjes afwachten.
Ik heb hem via een actie van honig laten maken . Het resultaat is erg mooi geworden. En het koste maar 21 euro
We hebben hem al binnen en is echt super mooi. 50x50 in zwart/wit voor 40 euro inclusief ophang systeem. Doek is netjes langs de zijkant gespannen. Hij is echt gaaf...
gelukkig maar! Ik heb er eentje bij onze plaatstelijke fotograaf besteld 70x100. De foto staat in mijn album (Vera 2 maanden oud). Groetjes, Danielle
mijn broers doen het sinds kort zelf, maar weet eigenlijk niet wat hun er voor vragen. Onze eigen canvas kwam van herinneringen op linnen.
Mijn probleem is dat op de meeste sites je zelf de foto moet plaatsen in zo'n soort mal, dan kun je zien wat er weg valt ivm de 2 of 3 cm van de rand. Bij mij valt dan ook steeds het puntje van zijn hoofd weg. Wat ik ook doe ik krijgt het niet verplaatst of wat dan ook. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik heb een poosje geleden besteld bij herinneringoplinnen.nl, vooral vanwege de beloofde snelle levering van 3 dagen. Dat werd dus mooi een ruime week, en was dus te laat als cadeautje. Toen ik belde reageerden ze ook steeds erg vaag aan de telefoon. Ook geen sorry. Uiteindelijk wel bezorgd maar dus veel te laat, volgende keer ga ik dus echt weer gewoon safe met HEMA
Wij hebben er 1 van de Hema die is echt super mooi ... En 1 van de herinneringoplinnen en ik moet zeggen dat die van de hema echt veeeeel mooier is..