Kleding

Discussie in 'De lounge' gestart door xmelisx, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Aangezien er best veel topics worden geopend over kleding (wat staat leuk etc.) dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om een topic te openen in het club gedeelte voor kleding voor onszelf.

Ik heb laatst mijn hele kleding kast uitgemest en heb zoveel weggedaan, omdat mijn kleding hopeloos 'uit de mode' was en ik wel wat meer hippe kleding wilde hebben.

Zijn er meiden die zin hebben om hierover te kletsen? Aankopen te laten zien, advies geven etc.
    Voor ik iets open en er is helemaal geen animo voor ;)

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

ja ik vind het altijd wel leuk.

Ben al wat afgevallen en kleding kopen is een stuk leuker!
    Er moet nog meer af, maar vind het altijd erg leuk om het over kleding te hebben en te zien hoe anderen zich kleden.

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Vind ik ook leuk! Ben ook aan het afvallen en kon vandaag mijn nieuwe tregging aan... :D Jeuh!

4. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik doe dan ook mee..:)

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Lynn, jij was toch van die roze pumps ? :D Vond ze super stoer!

Ik ben zelf heel lang en met pump toren hoog, anders had ik er hele dagen opgelopen!

6. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Leuk! Ik doe mee. Ben altijd benieuwd wat andere mensen dragen en waarom ze dat doen, of waarom ze juist iets niet dragen.
    Zelf houd ik erg van kleding in natuurtinten, zoals ecru, beige, taupe, zachtroze, etc. Ik draag het liefst veel laagjes over elkaar en meestal met een sjaal of lange ketting en een armbandje (ook vaak met natuurlijk materiaal, zoals schelpen). Eronder doe ik ballerina's, leuke gympen, en tijdens de koudere dagen Shabbies of lage Uggs aan. Die kleding vind ik vaak bij The Sting en Sandwich. Jurken of tuniekjes met een legging draag ik ook vaak. Ik hou ook van vrolijke kleuren, zoals Desigual gebruikt in hun kleding.
    Ik ben niet zo van het volgen van trends. De dingen die ik heb, draag ik meerdere seizoenen. Merk of geen merk, apart of juist basis, als ik het leuk vind dan koop ik het.
    Pumps en andere high heels draag ik niet, omdat mn rug erg zwak is.. Ik moet er altijd een week voor boeten ;)

7. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk dames!! Zal ik een topic openen in het club gedeelte? Kunnen we daar verder kletsen! Iemand een idee voor een 'clubnaam' :D

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Modemeisjes :D ahum...

9. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
  10. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ohjee, had ik daar misschien mn reactie moeten neerzetten. Sorry :D
    Zal lid worden!

11. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Inderdaad ;)

Wat is heel lang..?
    Ik ben 1.80m, met pumps dus nog stukje groter..

12. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina