Winkelcentrum De Kwinkelier, Bilthoven - openingstijden

Discussion in 'De lounge' started by Amethist, Aug 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ga binnenkort met een aantal meiden lunchen. Als redelijk centrale locatie hebben we iets in Bilthoven gevonden dat in/bij winkelcentrum De Kwinkelier zit. Nu is parkeren daar tijdens winkelopeningstijden max 1,5 uur en alleen met een blauwe parkeerschijf.

Nu vraag ik me dus af wat de winkelopeningstijden zijn. Op de site van het WC kan ik het niet vinden.

Hier een Bilthovense toevallig die het me kan vertellen?

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Neem aan gewoon van 9:30 tot 18:00. En op vrijdagavond koopavond.

3. Amethist

Ja, maar ik vraag me af of het ook op zondag open is. En welke tijden dan en welke zondagen. Sorry, had ik er bij moeten zetten.

4. Trotter

Trotter Actief lid

Oct 26, 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewone winkeltijden, maar er zit onder het winkelcentrum een parkeergarage waar je (voor zover ik weet en ik kom er al 28 jaar) zonder parkeerschijf kan parkeren.

Afslag is vanaf de sperwerlaan. Tevens kan je bij de flats aan die kant van het winkelcentrum ook gewoon parkeren.

Veel plezier en schrik niet, het is een troosteloze bedoening, de helft ofzo staat leeg :(.

Koopzondagen, volgensmij niet,.... Nog nooit iets over gehoord in ieder geval.

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    bilthovense hier :)

De Kwinkelier is een open winkelgebied. Je kunt er dus theoretisch 24 uur per dag terecht. De winkels zijn open van 09.00-18.00, de supermarkt tot 20.00 of 21.00 en op vrijdagavond is het koopavond en op zondag zijn alle winkels (ook de AH) dicht.

Jullie gaan vast naar Bubbles en Blessings?

Stel je btw niks voor van het winkelcentrum, dat is behoorlijk saai en ongezellig.

parkeren zonder parkeerschijf kan idd in de garage of voor bij de ah/hema op de kruisbeklaan op de parkeerplaats.

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Volgens mij is alles op zondag dicht en kan je dus gewoon parkeren zolang je wilt. (het is idd wel een beetje troosteloos).

7. Amethist

Dank!

Mwah, we gaan alleen voor Bubbles & Blessings, dus de leegstand is niet zo heel erg. Is B&B wel aan te raden? Het ziet er leuk uit op de site vonden wij.

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    nog nooit binnengeweest, maar hoor er goede verhalen over.

Share This Page