Zojuist de puckababy binnen en ik zag op internet dat de buitenste slaapzak een aantrekkoord heeft om hem kleiner te maken, de mijne heeft dit niet? Er zitten 4 keer 3 drukknoopen waarvan er 3 identieke gaatjes hebben? In de binnenslaapzak zitten 4 touwtjes. Ik snap er niets meer van, wie kan me helpen
Heb je misschien de zachte kant aan de binnenkant zitten? Ik heb hem bij de prenetal gekocht en de zachte kant zat aan de binnenkant en aan de zachte kant zitten ook de koortjes.
Dat heb ik ook niet en die van mij is een maand. Misschien is die van binnenuit geknoopt met de koortjes?
alleen de katoenen zak zit een koort in, in de teddy niet idd! vond ik dus niet als enige raar! maar bij mij zitten er onder geen druk knopen hoor... ik kan alleen de katoenen zak korter maken dmv het koort. de teddy kan ik niet korter maken...
Ik heb ook geen koord, de buitenzak kun je verkleinen dmv drukknopen en de teddy zitten 4 lintjes die je bij elkaar kan knopen zodat hij toch verkleind wordt!
Ja maar dat is juist het rare, ik het 3 x drukknopen van hetzelfde en 1 x die in een van die 3 past. Dat klopt toch niet?
Waarschijnlijk moet je hem even binnenste buiten keren. In de puckabag hier zit in de buitenzak een trekkoord en in de binnenste teddyzak touwtjes. Als ik de teddyzak gebruik zonder buitenzak eromheen dan het ik de teddy aan de buitenkant. Met de buitenzak er wel om dat is de teddystof aan de binnenkant bij mijn dochter. Ik heb de puckabag vanaf 6 maand tot 2 jaar.
Vreemd. Wij hebben hem nu een jaar. In de zomerdeel zit het trekkoord zoals op de foto. In het herfstde zitten koordjes. Maak je er een winterzak van dan heb je het trekkoordje weer nodig. Ik heb geen drukkers alleen op het herfstdeel op de mouwen. Die zijn ervoor om de wandjes te bevestigen. De winter en zomerzak gaan met een rits aan elkaar vast Voor de zomer gebruik je zomerdeel Voor de herfst herfstdeel met die zachte kant met stipjes buiten. Voor de winter het hetfstdeel met de zachte kant naar binnen en de zomerzak eroverheen.
Onze Puckabag is al 4 jaar oud. De buitenslaapzak heeft inderdaad het trekkoord, de binnenslaapzak helemaal niks. De binnenslaapzak kan dus alleen kleiner als ik 'm in combinatie met de buitenslaapzak gebruik.
Ik heb die tot 6 maand gister gekocht ... Wat trek jij je kindje er in aan ? En wel of geen deken er overheen ?
Ik kwam er achter dat de zomerzak bij mij een klein vakje heeft met klitteband. Dus waarschijnlijk moet het daardoor aantrekken ofzo? Maar hier heeft het geen zin want zoon trekt de koortjes meteen los. Dus dit touwtjes zijn voor hier vrij nutteloos.