Hallo! Mijn zoontje heet Jim! Nou zoek ik een leuke jongensnaam daarbij! Ik weet t niet! zooooooooo moeilijk! voor een meisje hebben Jaylee! das niet echt heel simpel he hahhaha.. leuke ideeen welkom! kus bloem
Lastig, want ik ben niet zo van de Engelse namen, maar hierbij een poging: - Ian - Dean - Glenn - Nick - Mick - Vince - Jay - Jordy - Kai - Mike - Kevin Geen flauw idee of het in de richting is, hopelijk heb je er wat aan.
kai mike en dean zijn wel ongeveer namen waar ik van hou! Alleen DE naam zit er nog niet tussen ik heb niet iets van YES! het is ook zooooooooooooooooooooo moeilijk! dus andere ideeen?
een kennis van ons heten de zoontje Jim en Jake vond ik erg leuk... moet je wel dan dezelfde voorletter willen(wij wilden dat absoluut niet!)
nee dat vind ik ook niet handig! alleen als het echt DE naam is! jah dan is het jammer net als met Jaylee dat was voor mij DE meisjesnaam en ook met een J ja dat was dan even jammer! hahaha maar als ik het voor t kiezen heb inderdaad niet dezelfde voorletter! x
Jim en Josh Jim en Aron Jim en Arne Jim en Luuk Jim en Dylan Jim en Owen Jim en Kian Jim en Ryan Jim en Ethan Jim en Sam Jim en Liam Jim en Stan Jim en Axel Jim en Ian Jim en Loic Jim en Mike Jim en Milo Jim en Zeno Jim en Levi Jim en Yari Jim en Sean Jim en Beau Jim en Sid Jim en Jorn Jim en Jeff Jim en Roy Jim en Rens Jim en Jaro Jim en Igor Jim en Joni Jim en Toby Jim en Joel Jim en Nio Jim en Nino Jim en Otto