Ik heb heb het gedaan hahaha was in 2003... Huis is pas na 6 maanden verkocht helaas... Was Jozef daarna helemaal vergeten, en vond em pas nadat we verhuisd waren weer terug
Jaawel! Wij dus :-D We geloven er niets van hoor, nooit gedaan ook. Bovendien hebben wij geen tuin en is Jozef dus begraven in een bloempot op het balkon. We staan inmiddels 2 jaar en 3 maanden te koop.; Zegt wel genoeg denk ik zo... Maar wie weet, ik kwam er 2 weken terug achter dat J Jozef had opgegraven en niet meer op zijn kop terug had gezet met zijn gezicht naar buiten ipv de voordeur.... dus wie weet ben ik mijn huis alsnog binnen 2 maanden kwijt?
Wij. Hahaha op z'n kop moet t! Maar wij hebben Hem in een bloempot op t balkon gezet Hahahaa Staat nu meer dan 8 jaar te koop dus hier werkttniet.
Haha ja heb het verhaal van collega's gehoord. Zij had een gekregen jozef ( wat ik heb gehoord moet het een gekregen jozef zijn) in de tuin begraven en wel erg snel verkocht! Zij kende ook weer mensen die daarna ook snel het huis hadden verkocht. Tja of het echt daaraan heeft gelegen..... Maar goed zij waren wel erg blij!
ik vind het TOTALE onzin en gewoon een manier om te verkopen. Het is bijgeloof en ik doe niet aan bijgeloof
oh ik moet zo lachen om sommige reacties bedankt daarvoor als je geen tuin hebt moet het idd in een bloempot. ik ga er toch nog even over denken of ik het ook daadwerkelijk ga uitvoeren. cluedo lol
Je bent niet de enige, ik dacht ook dat het om een huisdier ging , misschien een grote hond, met de vraag hoe diep ze moest graven enzo.
De butler! Ik "geloof" wel in Heilige Antonius Als je iets kwijt bent dan moet je naar hem bidden. Zal morgen eens proberen of ik mijn pas gekochte postzegels terug kan vinden op die manier
Ik vraag me trouwens af hoe mensen aan dit soort ongelooflijke bijgeloofonzin komen. Volgens mij kun je net zo goed de babyborn van je dochter achterstevoren in een bloembak zetten met een blauwe pet op.