Ja!! Ik heb jozef ook in de tuin begraven, en al 16 potentiele kopers gehad!!! En ons huis staat niet eens te koop, kun je nagaan!!!! DOEN!
Ach, je kunt het altijd proberen maar het is natuurlijk bijgeloof uit dezelfde categorie als huilende Mariabeelden en Jezus zien in tosti's enzo.
nou meiden ik ga het proberen ik ga vanavond eens even goed zoeken op internet en er 1 bestellen. ik ben benieuwd spinnekop
Aangezien er zoveel mensen binnen 3 maanden hun huis verkocht hebben, zullen er vast een hoop Jozef-beeldjes over zijn. Die immers niet nodig zijn, misschien kun je eentje lenen, die zijn kracht al bewezen heeft
Niet Er was immers nog geen fotoapparatuur Maarre ik wil het wel proberen met mijn Joseph, alleen is die antiek, beetje zonde. Zou het ook werken als ik hem begraaf met plastic er om?
Volgens mij MOET Jozef zelfs beschermd begraven worden, zoals ik het hier lees op deze site: Nieuwe pagina 1 en je moet niet vergeten 9 dagen lang de noveen tot st. jozef te bidden (zie tevens de site daarvoor). Hoop werk, maar je moet wat over hebben voor de verkoop van je woning!
ik wilde er 1 lenen , maar niemand heeft er 1 dus bij deze een oproep het mag wel met plastic erom hoor mamabri
Oh, nou dat komt dan mooi uit Maar wat een lange noveen, en je moet goed onthouden op welke dag je bent gebleven, anders verkoop je je huis niet! Maaaaar je mag het Joseph niet verwijten Ik kan niet geloven dat mensen hem dat zouden verwijten, ik bedoel: niemand die dit echt echt echt serieus neemt en er echt in gelooft? (lijkt mij )
Nog nooit van gehoord, zal wel een broodje aap verhaal zijn Maar wat als je nu graag je appartement wilt verkopen (zonder tuin), moet je dan zo'n beeldje in een grote bloempot stoppen die op het balkon staat?
Nee, het is geen broodje aap verhaal Niet pas verzonnen in ieder geval. Dit "ritueel" bestaat al heel lang, al zeker 25 jaar (en waarschijnlijk wel langer)
zo jozef is besteld 4 euro , inclusief verzendkosten nou het proberen waard het is het ongeschilderd beeldje , dus ik kan ook nog mijn creativiteit erop los laten wordt vervolgd
ik geloof er niet in en heb er nog nooit van gehoord maar he; kwaad kan het vast niet! ik zou er ook voor gaan en zon ding begraven! hahahaha!
Ik heb ook een Jozef beeldje gekocht, nadat ons huis al 2 jaar te koop stond en binnen 3 maanden was het huis verkocht. Mijn partner vond het grote onzin. Maar baadt het niet , dan schaadt het niet.