jozef in de tuin begraven wie heeft het gedaan

Discussie in 'De lounge' gestart door spinnekop, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paprika88

Paprika88 Lid

19 mei 2013
    67
    0
    0
    Thuis
    Wow! dat is gaaf! En wellicht een hele erge dikke toeval.
    Waar heb jij die jozef gekocht? Misschien dat ik er toch ook maar een paar euro aan moet spenderen. :D

2. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ik weet niet of ik dat kan zeggen , waar ik hem heb gekocht.

maar hij kostte mij 4 euro , 2 euro plus 2 euro verzendkosten

ik kan je evt een privebericht sturen , mocht je het willen weten.

3. Paprika88

Paprika88 Lid

19 mei 2013
    67
    0
    0
    Thuis
    Ja graag in een pb-tje dan. Ik kan alleen hele dure St. Jozef's vinden... :( En verhuizen is al duur genoeg, natuurlijk ;)

4. spinnekop

ik heb je een pb gestuurd paprika:)

succes ermee:D

5. Paprika88

Paprika88 Lid

19 mei 2013
    67
    0
    0
    Thuis
    Hoe erg, maar ik hem 'm ook besteld! :) Ben echt een watje voor dit soort verhalen. Maar goed, voor 4 euro kan ik me ook geen buil vallen, lijkt me zo....

6. topper12

topper12 Niet meer actief

Wil je mij ook even een PB sturen? Misschien ga ik het experiment ook wel aan ;)

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    voor 4 euro wil ik het ook wel proberen :D

je hebt PB Spinnenkop

8. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Whahaha. .. lig helemaal in een deuk hier. ..
    Denk dat ik je begin bericht toch maar ga rapporteren als ongeoorloofde reclame. . Die begint zo nog een eigen bedrijf in jozefjes

:D:D

9. Paprika88

Paprika88 Lid

19 mei 2013
    67
    0
    0
    Thuis
    Ik zal ook in een deuk liggen als mijn huis straks binnen 3 maanden verkocht is... ;) :D

10. Paprika88

Paprika88 Lid

19 mei 2013
    67
    0
    0
    Thuis
    Als ik die Jozef uberhaupt wel krijg. Vandaag op de post gedaan en PostNL besluit te gaan staken...Fijn! :x

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ach, als ze niet staken, is het bij Postnl ook altijd maar de vraag wanneer en óf je iets nog ontvangt ;).

12. Paprika88

Paprika88 Lid

19 mei 2013
    67
    0
    0
    Thuis
    Hahaha! Dat is helemaal waar. Dus ze gaan hun gang maar. Blijft 1 grote gok die post...

13. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Wat een leuk verhaal dit. Wij hebben geen huis in de verkoop maar hoor graag hoe het verloopt met alle jozef begravers.
    Hou ons op de hoogte!!

14. spinnekop

julia en debaky jullie hebben een pb

en krissie , je zou idd denken dat ik achter de verkoop zit van de beeldjes , maar ik ken die man echt niet .:)

hij kwam wel heel aardig over in de mails die ik heb gehad, maar nogmaals een totaal onbekende:p

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier ook begraven in de voortuin. Een week na het voltooien van het ritueel was het huis verkocht :p. Overigens hadden wij wel het hele ritueel gedaan: dus inclusief het bidden van een noveen, het branden van een kaars en het begraven op de kop met het gezichtje naar de voordeur. Daarnaast hebben we na de verkoop de Sint Jozef weer opgegraven en heeft hij een ereplaats gekregen in onze nieuwe woning (ook onderdeel van het ritueel). Bij ons staat hij nu in de vitrinekast :).

16. spinnekop

oh wat goed josien, dat geeft mij moed,

ik heb nog niet gebeden, ik wacht nog even af:)

17. spinnekop

ik hoop binnenkort goed nieuws te brengen:p

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een toeval! (of niet natuurlijk ;)) Wil je mij ook een pb sturen voor het adres? Ik vind het ook wel zonde om mijn antieke, 60 cm hoge jozef onder de grond te stoppen namelijk.

En ik ben benieuwd of bij mij de aannemer belt, mijn huis staat niet in de verkoop nl, maar de kerk naast mij wil mijn grond. Hopelijk help jozef mij een handje (wij zijn nl katholiek en beeldje begraven is een katholiek gebruik) de kerk naast mij niet :):p:D (voor degenen die er aanstoot aan nemen, ik maak maar een grapje ;))

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek heropend.

20. topper12

topper12 Niet meer actief

Nee, het zal toch niet? Als je hem echt hebt verkocht ts dan vind ik het een superverhaal! :D

Deel Deze Pagina