Ken je dat? Open je een topic over een 'probleem' waarover je tobt. En dan ineens, lost het 'probleem' vanzelf op, alsof je een bestelling hebt gedaan die vervuld is. Ik schreef een topic over het slaapgedrag van dochterlief en de problemen die ik verwachtte i.v.m. het ingaan van de wintertijd komend weekend, slaapt ze vannacht ineens gewoon een hele nacht door en wordt pas wakker op een tijdstip waar ik sinds haar geboorte alleen nog maar van heb kunnen dromen (tijdens de beperkte uurtjes slaap dan die ik wel had ) Ga ik vaker doen...zulke topics schrijven Maarre....waar ik dus benieuwd naar ben: Herkennen jullie dit? Graag jullie ervaringen.....
Helaas werkt het niet echt voor mij. Ik heb al heel wat in het topic geschreven voor moeders die heel graag wilen slapen, maar Kyra werkt nog niet mee. Fijn dat het bij jou wel goed is gegaan!
Hhm, hopen dat het werkt, dan ga ik meteen een topic openen dat ik te weinig geld heb en dat het slecht weer is
Nee, helpt hier ook niet. Laatst geklaagd over mijn ontzettende aantal muggenbulten...heb er intussen gewoon weer nieuwe bij! Wordt gek van die ettertjes!
Nou meid! hoop dat het probleem echt opgelost is! gun het je echt: weer lekker kunnen slapen. maar houd in je achterhoofd ook de gedachte vast dat het maar eenmalig was (anders voel je je morgenvroeg misschien zo slechte als ze weer niet goed geslapen heeft...) Maar zoals ik al zei! ik hoop echt dat je vanaf nu iedere nacht heerlijke en vooral lange dromen hebt!!