Hey Iertje, hahah, ik weet dan nog steeds niet zo goed wat je bedoelt hoor Ik wil nog even niet uitgaan van een kink in de kabel. Je leest hier genoeg verhalen van dames waarbij de eerste ongi zo lang op zich liet wachten die daarna direct een regelmatige cyclus kregen. Eerst mijn lichaam gewoon een kans geven. Toch thanks
Pcos hoeft niet alleen bij vollere vrouwen voor te komen. Ik heb het zelf ook. Ben ook 30 kilo te zwaar. Maar 4 rondes clomid en raak. Een kennis van mij heeft ook pcos en zij is totaal niet te zwaar. Ze heeft een perfect gewicht. Ik ben 5 maanden na stoppen pil naar de huisarts gegaan en direct doorgestuurd naar de gynaecoloog. Je moet doen wat voor jou goed voelt.
haha die telefoons tegenwoordig, maar idd hoeft het niet perse met je gewicht te maken te hebben. succes en gewoon gaan, dit is wel heel erg lang
Sinds zondagavond heb ik last van rozige afscheiding. Gisterenavond ongi-krampjes gehad, maar nog niet doorgezet. Vandaag gaat mijn buikje weer prima, maar ik heb nog steeds wel afscheiding. Ik wil het echt gewoon afwachten. Jullie advies is erg lief, maar het maakt wel dat ik me extra zorgen maak. Ik heb hier eerst zoveel verhalen gelezen van vrouwen bij wie het allemaal meer dan 100 dagen duurde voordat ze de eerste keer ongesteld werden. Ik wil echt kijken hoe mijn lichaam het oppakt na deze eerste keer. Ik wil gewoon liever niet nu al de medische molen in. Er komt dan zoveel druk op, terwijl hey, we zijn net in augustus met de pil gestopt en zijn eigenlijk nog steeds met de eerste ronde bezig Wellicht duurt het nog twee jaar. Als ik dan nu al naar een dokter ga, maak ik het meteen zo groot, terwijl het volgens mij helemaal niet zo spannend is. Als mijn tweede cyclus meer dan 50 dagen op zich laat wachten, dan trek ik meteen aan de bel en ga ik naar de huisarts. Eerst afwachten wat hier uit komt. Ik was zondagavond gewoon emotioneel van de eerste roze veeg. Ik dacht al even dat het niet meer werkte daarbinnen En vandaag is het echt donker roze en zie ik het ook terug in ondergoed -lekker ranzig, maar hee, niet te visueel denken-, dus er gebeurt sowieso iets. Gisteren een ovutest gegeven en die gaf een licht streepje, dus negatief. Morgen weer eentje doen... Gisteravond trouwens voor de eerste keer ontpilverschijnselen gehad, en dat op dag 108, hehe. Enorme steken in beide borsten ineens, sodeju. Nouja, het verhaal gaat verder...
Lieve Pancakes laat je niet gek maken hoor! Ik ben er stiekem ook bezorgd om dat ik pcos heb (ook volle vrouw), maar totdat daar test (echo) voor gedaan zijn en het wordt tegen me verteld, moet ik er vanuit gaan dat er niets aan de hand is! Anders maak je jezelf alleen maar gek. Mijn spiraaltje is er op 24 augustus uitgegaan. Het duurde 94 dagen voordat ik ongesteld was. Natuurlijk, dat getal ben jij al gepasseerd, maar ik ben inmiddels al twee keer bij mijn huisarts gaan zeuren omdat het niet wilde! En omdat ik dus bang ben dat er iets mis is, juist omdat ik voller ben. Maar mijn huisarts bleef maar volhouden dat het heel erg normaal is en dat ik er niet aan moest denken en mijn lichaam gewoon de tijd geven die het nodig had. Dus echt - ik weet echt echt echt hoe moeilijk het is en hoe frustrerend en hoe eng. Maar geef jezelf tijd. Uiteindelijk heb ik met mijn arts afgesproken dat als er na 7 maanden nog niets was gebeurt, dan mocht ik door naar de gyno. Dus probeer jezelf de rust te geven en te gunnen.