Ik ben bevallen op die dag van ons eerste kind. Maar dat lijkt me bij jou nog wat te vroeg Nachtje weg samen? Chique diner?
Meestal heeft de oudste dan optredens met haar dansgroepje, dit jaar valt dat een weekend later. Ik vind het misschien wel een mooi excuus voor een weekendje weg dit keer . Maar meestal gaan we uit eten, met de kinderen, die vinden dat ook helemaal geweldig en zijn gewoon ook gezellig aan tafel.
Meestal gaan we samen uit eten rond onze trouwdag. Met 12,5 jr dagje weg met kinderen (die mochten daarvoor vrij van school op een schooldag dus lekker rustig overal) en uit eten met kinderen en onze ouders.
Heb jou helemaal gemist als bruidje, heb toen alles gevolgd en al je moodbords waren zo mooi! Ben heel benieuwd hoe je eruit hebt gezien Feestje is altijd leuk!
Wij gingen toen een dag naar burgers zoo. Maar wij hadden toen ook geen kinderen. Wij zijn een weekendje weg gegaan omdat we 5 jaar getrouwd zijn. En op de dag zelf wil ik uiteten. Savonds lekker een film op de bank met allerlei vreten. Heerlijk
Dit hebben wij inderdaad ook gedaan. Wij hadden gelukkig een ijsbruidstaart. De andere jaren samen uit eten ergens die week. Dit jaar 9jaar getrouwd. We willen met 12.5 wel weer wat feestelijks doen.
Meestal uit eten. Volgend jaar zomer zijn we 12.5 jaar getrouwd en dan willen we een mooie reis gaan maken (met zn vijven).
Het eerste jubileum hebben we besteed met mijn moeder en zusje, laminaat leggen op de benedenverdieping. Was heel leuk! Verder doen we er meestal niet veel aan, maar we zijn beiden niet erg romantisch aangelegd. 10 jaar zijn we met hele gezin (mini in draagdoek) gaan eten bij een wokrestaurant, alles behalve romantisch, maar heel grappig en gezellig. Met 12,5 zijn we een weekend samen weg geweest, dat vond ik heerlijk!
Wij hebben geproost met een mooie fles.champagne die ik op de bruiloft niet mocht drinken ivm zwangerschap. We hadden speciale bruidsglazen en ik had een mooie taart laten maken met een trouwfoto van ons.
Wij zijn toen uit eten geweest bij een echte Amerikaanse diner maar volgens mij bestaat die niet meer. Was in een park in Almere.
Ons plan was elk jaar gaan dineren bij het restaurant van waar we toen ook aten. Dat is al 1x gelukt en zijn bijna 10 jaar getrouwd nu Voor dit jaar heeft man een hotelovernachting geregeld voor ons samen en oppas voor de kinderen
Mijn jubileum morgen is 3 jaar gescheiden haha. Ik zou lekker met zijn 2en weg gaan gewoon een nachtje in een hotel
Wij zouden het aantal jaren dat we getrouwd waren aan nachtjes samen op weekendtrip of vakantie gaan dus met 1 jaar 1 nacht, 2 jaar 2 nachten etc. Dat is ook 1x gelukt in 6 jaar, het eerste jaar, 1 nachtje! Gaan we ook echt niet meer doen. Of misschien met 25 jaar weer
Toen we 1 jaar getrouwd waren, was ik net 2 maanden daarvoor bevallen dus zijn we alleen maar uit eten geweest en hebben we de bovenste laag van de trouwtaart opgegeten. Maar normaal gaan we samen een weekend weg. Als we 12.5 jaar getrouwd zijn wil ik wel weer een groot feest geven.
Wij hebben het niet gevierd. Zijn wij dan bijzonder? Kan je niet aan tips helpen, wij gaan pas wat vieren als we de 12,5 hebben gehaald denk ik...