Jubileum vieren

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuttebella, 27 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DQueen

DQueen Niet meer actief

Hier ook niet geviert. Ik moet bekennen dat ik altijd een paar dagen later denk en zeg hey we waren afgelopen... zoveel jaar getrouwd. In april 2020 10 jaar hopelijk vergeten we het dan een keer niet.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.760
    113
    Wij denken er meestal wel aan en gaan soms uit eten. In het eerste jaar had ik een ruil geaccepteerd waardoor ik die avond/nacht moest werken :oops: helemaal vergeten toen ik het plande...

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    1 jaar was bij ons gewoon een etentje samen ergens, geloof ik. Wij proberen op onze trouwdag (is ook de dag waarop we elkaar 10 jaar daarvoor hebben ontmoet) wel altijd samen iets te doen, lekker uit eten, een dagje weg of een stedentripje. Niets spectaculairs, maar met kinderen is even met z'n tweetjes op pad sowieso een traktatie ;). Dit jaar zijn we 20 jaar samen en hebben we tegelijkertijd een pasgeboren baby, dus dat wordt nog even puzzelen. :)

4. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.709
    3.852
    113
    Goh ts, kom je zelf ook nog een x reageren? Daar stel je ook altijd z'on prijs op als mensen een topic starten en jij de moeite neemt te antwoorden.. :o::roflmao:

Ysabella en xElles vinden dit leuk.
  5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Jemig zeg, het zeiken op @Tuttebella in meerdere topics hier wordt zo langzamerhand echt zwaar irritant, kunnen jullie daar even mee ophouden?

Liedx, Dubbelgeluk, Juul75 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja idd. Ik snap wel dat je er na zo hetze helemaal klaar mee bent.

7. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.709
    3.852
    113
    Uhm, ik heb me nog in geen enkel topic gemengd hoor :rolleyes:
    @Tuttebella stelt er zelf altijd veel prijs op dat de topicstarter zelf ook nog eens reageert. Beetje jammer dat ze dat nu zelf niet doet. Er zijn genoeg mensen die een heel normale reactie in dit topic hebben achtergelaten. Dat ze in andere topics niet meer wil reageren is tot daaraan toe.

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ze vraagt tips. Moet ze op iedere reactie een post achterlaten met ‘bedankt voor de tip’? Ik heb geen idee wat @Tuttebella heeft gedaan om zo’n lading zeikberichten over zich heen te krijgen en dat interesseert me ook niet, maar het begint in ieder geval wel mijn persoonlijke leesplezier hier te vergallen om dat in zo’n beetje ieder topic tegen te komen. Doe ff allemaal niet zo vreselijk kinderachtig zeg en als je iemand irritant vindt op het forum negeer je haar berichten lekker. Het is bijna die stomme duplotrein all over again, daar werd ik ook gek van.

Liedx, Paardenbloem, Nellie4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.709
    3.852
    113
    Nou, dan stel ik voor dat je je eigen advies ter harte neemt en mijn berichten negeert. "Probleem" opgelost!

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Als jij de enige was zou dat prima gaan, jammer dat er hier een soort pubermeidenpestclubje in meerdere topics actief is op het moment. Dat maakt het lastig.

nelta, Juul75 en masami vinden dit leuk.
  11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Hadden wij dit jaar ook, 3 juni, waren we 8 jaar getrouwd. Lekker romantisch he.:roflmao:

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dank je wel, dit bespaart mij een heleboel typ werk. :thumup:

Zara75 vindt dit leuk.
  13. fruitcoctail

fruitcoctail Niet meer actief

Totaal off topic
    Nee toch , ken je nog van onze jongsten.
    ( xmoonlightx) ff weg geweest maar toch verslaafd hier haha

Om topic

Lekker uit eten, nachtje weg , dagje shoppen

Schuurpapier vindt dit leuk.
  14. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ja helaas!! Maar het is goed zo :)

fruitcoctail vindt dit leuk.
  15. fruitcoctail

fruitcoctail Niet meer actief

Fijn dat het desondanks goed gaat

Schuurpapier vindt dit leuk.