Hoi allemaal, Ik ben een verdrietige onzekere lid. Ik heb in april een miskraam gehad (10 weken), ben gecuretteerd doordat er nog zwangerschapsweefsel in mijn baarmoeder zat. Ongeveer 2 weken later ben ik normaal ongesteld geworden. 6 juni had ik weer ongesteld moeten worden, dat is niet gebeurd. Nu nog steeds niet. Ik wil zo graag zwanger worden en dit maakt het allemaal zo lastiger en ingewikkelder. Hoe lang duurt het voordat je weer ongesteld word? Ik weet dat het verschillend is per persoon, maar ik word het wachten beu! :x
Meis, ik lees graag mee.. Ik heb 2 mei een miskraam gehad.. En sindsdien nog geen druppel bloed gehad dag 88 ondertussen.: wat een onzekerheid he
Meiden, wat naar dat jullie ook een miskraam mee hebben moeten maken. Ik hoop dat jullie snel ongesteld mogen worden. Ik werd dat 2 jaar geleden na mijn miskraam ook niet, bij mij bleek er meer aan de hand te zijn. Mocht je het niet vertrouwen, trek dan aan de bel. Bij mij zat er nog wat restweefsel na de curettage, wat nog zwangerschapshormoon afgaf, 5 maanden lang. Gyn bleef maar verkondigen dat het wel goed kwam, ik had er een slecht gevoel over. Vervolgens bleken mijn hele baarmoeder en eileiders verkleefd te zijn door littekenweefsel. Ik kreeg in die 5 maanden wel elke maand een eisprong (ben gaan testen met ovu-testen), had het gevoel dat ik ongesteld was na 2 weken, maar had geen bloedverlies. Dit herhaalde zich telkens.
bij mij heeft het 7 weken geduurd. Ik mocht me na 8 weken eventueel melden bij de gyn (ook vanwege PCOS) Sterkte meis.. Ik hoop dat je snel verder kan, vooral nu de wens alleen maar groter is.