hoi hoi. even een vraagje. Nu hebben we een leuke foto die we willen bewerken voor een kerstkaart. Weet iemand een programma waar je dat makkelijk kan doen? bv sterren of kerstballen op de foto plaatsen alvast bedankt ! xxx
Bewerken van foto's gaat goed met Photoshop. En je kunt ook een foto bijvoorbeeld uploaden bij Hema en nog veel meer andere sites en dan een kersttthema kiezen.
Er zijn op internet ook veel gratis programma's te downloaden waar je foto's mee kan bewerken. Of deze heel goed zijn weet ik niet. Ik weet niet of je een digitale camera hebt? Maar daar zit ook vaak software bij om foto's te bewerken. Photoshop is idd een mooi programma.
Photshop is een goed prpgramma maar het is wel kort dag om dat binnen een maand te leren k ben grafisch ontwerper dus ik wilt wel voor je doen als je het tenminste leuk vind als een ander het doet ik ben tog ziek dus heb niet veel anders te doen
als je handig bent met de pc, dan kun met een maand al heel wat met photoshop! Ben je er niet zo handig is.. zou ik zeker het aanbod van sjaaak aannemen hihi!
photo shop van corel is ook een erg leuk programma om foto's te bewerken ik bewerk de banners met dit programma
Wat ook leuk is... Een foto maken met kerstmuts en dan de foto zwart-wit en de muts gewoon in rood. Geeft een erg leuk effect!