OhOH,volgens mij heb ik een dubbele hoeveelheid Gonal-f gespoten. Ik heb heel stom nog een keer het achterste tuitje uitgetrokken tot 150 en weer leeg gedrukt. Ik eb niet aan het draaigedeelte gezeten,heb ik nu wel een dubbele dosis gehad? Echt stom van me,maar dit was de eerste keer en ik twijfelde. Wie weet antwoord? Kareltje
Hoi Kareltje, Ik denk dat 1 x geen kwaad kan. Je hoort of je het goed doet, aan de klikjes die de pen geeft als je inspuit of je het goed hebt gedaan. Ik deed zelf altijd na het spuiten de pen ingetrokken zitten, zodat ik me niet kon vergissen. Denk dat je wel even het zh moet bellen om door te geven, zodat zij je wat kunnen geruststellen. Succes Groetjes Elvira
Als je niet hebt gedraaid kan je ook geen dubbele dosis hebben hoor. Daarvoor moet je echt draaien. Dus je kan eraan trekken wat je wilt als je niet draait blijft die op het juiste aantal staan. Is mij trouwens in ziekenhuis uitgelegd. gr vruchtje
Hoi Kareltje, Maak je geen zorgen, je kunt inderdaad niet dubbel spuiten als je niet draait. Bij 150 ie hoor je volgens mij 4 klikjes. Twee keer uittrekken en weer indrukken maakt niet uit. Dan klikt hij niet opnieuw. Overigens heb ik wel eens echt dubbel gespoten (dat ging wel om minder, maar dat terzijde). Dat had toen geen enkel effect. Eitjes waren niet sneller gegroeid en ook niet meer. Zeker de eerste dagen is het niet erg. Succes! xxx
Hey meiden, Nou ik heb toch het ziekenhuis maar gebeld,en ik heb inderdaad een dubbele dosis gespoten. Kon inderdaad geen kwaad,maar moest het niet iedere dag gaan doen! Was wel weer gerustgesteld na dat telefoontje. Voelde me echt een beetje dom...... Ga het straks opnieuw proberen. Meiden bedankt voor jullie reacties Kareltje